“In een woord: Fantastico”
Beoordeling van Trattoria Anni 60

Trattoria Anni 60
Geclassificeerd als nr. 1 van 20 Restaurants in Forza d'Agro
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, leuke bediening, knus, intiem Italiaans restaurantje met prachtig uitzicht over de baai. Alles home made, heerlijke melazane bruchetta om je vingers bij af te likken. Ook heerlijke verse vis gerechten. Aan te raden. 5* voor mij

Datum van bezoek: september 2018

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je staat ervoor en denk..zou ik hier goed kunnen eten..nou dat is echt zo..geweldig zo als de vis klaargemaakt wordt. Je proeft de zee...Vriendelijke bediening die je veel verteld over de wijn. Heerlijke wijn gedronken en goed gegeten...

Datum van bezoek: augustus 2018
3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein restaurant waar servive hoog in het vandel staat. Lekker eten en de tiramisu is hemels! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tegen onze gewoontes in gaan we vanavond voor de 3de keer op rij hier eten. Zeer vriendelijke mensen, heerlijk eten (voor ons prima vegetarisch) en altijd italianen die hier ook komen. Uniek uitzicht, zeker als het wat donker wordt.

Datum van bezoek: juni 2018
28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pasta amatriciana gegeten, voor geen geld, 8€ of zo voor een eenvoudig en lekker bord met zalig lekkere producten.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Trattoria Anni 60 bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina
Taormina, Province of Messina

In Trattoria Anni 60 geweest? Deel je ervaringen!