“Geen idee zo goed..”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je staat ervoor en denk..zou ik hier goed kunnen eten..nou dat is echt zo..geweldig zo als de vis klaargemaakt wordt. Je proeft de zee...Vriendelijke bediening die je veel verteld over de wijn. Heerlijke wijn gedronken en goed gegeten...

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein restaurant waar servive hoog in het vandel staat. Lekker eten en de tiramisu is hemels! Zeker een aanrader.

13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tegen onze gewoontes in gaan we vanavond voor de 3de keer op rij hier eten. Zeer vriendelijke mensen, heerlijk eten (voor ons prima vegetarisch) en altijd italianen die hier ook komen. Uniek uitzicht, zeker als het wat donker wordt.

28 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Pasta amatriciana gegeten, voor geen geld, 8€ of zo voor een eenvoudig en lekker bord met zalig lekkere producten.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweest voor lunch. Voorgerecht (aubergine) was uitmuntend, net als het hoofdgerecht (ravioli). Daarnaast een heerlijke biologische, witte wijn uit de streek. Zeer vriendelijk personeel (familie van elkaar) en het uitzicht van het terras is fenomenaal. Absolute aanrader!

Reizigers die Trattoria Anni 60 bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina
Forza d'Agro, Province of Messina

In Trattoria Anni 60 geweest? Deel je ervaringen!