“Dineren in Capalbio”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Er was op zaterdag avond geen plek en dat werd jammer genoeg vrij onvriendelijk verteld , wrs ook omdat niemand in dit dorpje enige toegevoegde waarde ziet in een Engelse taalcursusToen we er wel terecht konden vonden we het eten goed, niet heel bijzonder maar lekker. De bediening vind ons blijkbaar niet interessant , het kostte wat moeite de aandacht te trekken en er werd een bijgerecht vergeten. Desondanks is dit een van de betere restaurants in Capalbio.

Datum van bezoek: juni 2017

6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bruchettas waren heerlijk en onze beide pastas ook. De bediening had iets vlotter en attenter gemogen. Zeker omdat het niet zo druk was. Lekkere wijn.

Datum van bezoek: juni 2017
9 september 2015 beoordeeld

Een gezellig en gemoedelijk restaurant. Uitstekende bediening en menukaart. We hebben hier een lunch gebruikt en de gerechten waren allen goed op smaak.

Datum van bezoek: juli 2015
1 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie en terras binnen de vestingmuur van Capalbio. Lekkere lokale 'aardse' gerechten. Lekkere pasta met wild zwijn ragout, kip gestoofd in bier en zalige peren-chocolade taart.

Datum van bezoek: augustus 2015
14 juni 2013 beoordeeld

lekker eten, vriendelijke mensen; ik at er samen met mijn vrouw eerst een bord antipasti en nadien een heerlijke pasta; attente bediening; heerlijke wijn voor eerlijke prijs

Datum van bezoek: juni 2013

Reizigers die Trattoria al Pozzo bekeken, bekeken ook

Capalbio, Province of Grosseto

In Trattoria al Pozzo geweest? Deel je ervaringen!