17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste indruk van het hotel was niet geweldig: het ligt langs een drukke baan waar verder niet veel te beleven valt. Het hotel zelf leek eerder verlaten. Eens binnen het hotel zag het er al beter uit: ruime hal, vriendelijk personeel en mooie bar. De kamer zelf was ook prima: netjes en groot genoeg. Enige minpunt: airco kon niet uitgezet worden en was vrij luid. Ontbijt was ok, maar niet geweldig. Er was erg veel volk en het leek erop dat het personeel niet kon volgen, waardoor alles vrij chaotisch verliep en je vaak lang moest wachten.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm groot hotel afgelegen. Onvriendelijk personeel. Voornamelijk op italianen gericht. Spreken slecht engels. Bij elke vraag wordt je afgesnauwd. Wij hadden halfpension. Zijn daar weggegaan. Een enorme grote eetzaal met buffet. Alleen maar tafels voor 8 tot 10 personen. Dus je wordt ergens neergeplant. Boze reacties van de Italianen aan tafel. Geen gezellig etentje dus. Wij zijn ergens anders gaan eten. Dit hotel hadden we tijdens een rondreis door Pharos toegewezen gekregen. Echt geen aanrader.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot hotel gelegen in zeer mooie tuin ;vernieuwde en oude kamers ;onvriendelijk personeel zowel aan receptie als in restaurant;Avond buffet wordt op 15 min leeggeplunderd en niet meer aangevuld ;idem dito ontbijt buffet ;orkest s avonds tot 24u ;slapen onmogelijk

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
17 juli 2017 beoordeeld

We zijn bezig met een rondreis Sicilie en dit is het meest bijzondere hotel. Bij incheck alleen een sleutel en een A4 in het italiaans meegekregen. Hadden een zeer schone en redelijk luxe kamer. Inloopdouche in badkamer en eindelijk normale handdoeken ipv de tafelkleedjes. Wilden zwemmen in grote zwembad, en dat was niet moeilijk te vinden, je ging gewoon op het disco-gestamp af. Gingen zo ver mogelijk daarvandaan zitten en werden direct uit het water gehaald, want er bleek verplicht een badmuts op te moeten.
Te halen bij de bar a 2 euro. Toen we 's avonds uit Mazzalla del Vallo terugkwamen bleek er de hele avond harde livemuziek te horen tot 12 uur. De volgende ochtend was het lastig om in de grote eetzaal een tafeltje te vinden, de meeste waren voor 8 personen. Erg uitgebreid ontbijtbuffet, maar personeel had moeite om tafels op te ruimen, omdat alles continu aangevuld moest worden.

Kortom mooie kamer, mindere service en walhalla voor tokkies. Voor mensen die voor rust komen uitermate ongeschikt!

Kamertip: Probeer niet in de buurt van receptiehal of zwembad een kamer te hebben
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ziet er mooi uit. Kamers zijn goed en ruim. Echter het avond eten is in een grote zaal. Je kan niet met elkaar aan een tafel zitten (twee man). Wij zijn alacarte gaan eten. Dit was uitstekend. Je zit daar leuk echter dit restaurant was maar een dag open.
Zwembad is mooi maar de muziek stond veel te hard ook al is dit heel persoonlijk.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie