10 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 149
TravelocityUS$ 149
Trip.comUS$ 132
Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Enorm groot hotel afgelegen. Onvriendelijk personeel. Voornamelijk op italianen gericht. Spreken slecht engels. Bij elke vraag wordt je afgesnauwd. Wij hadden halfpension. Zijn daar weggegaan. Een enorme grote eetzaal met buffet. Alleen maar tafels voor 8 tot 10 personen. Dus je wordt ergens neergeplant. Boze reacties van de Italianen aan tafel. Geen gezellig etentje dus. Wij zijn ergens anders gaan eten. Dit hotel hadden we tijdens een rondreis door Pharos toegewezen gekregen. Echt geen aanrader.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Groot hotel gelegen in zeer mooie tuin ;vernieuwde en oude kamers ;onvriendelijk personeel zowel aan receptie als in restaurant;Avond buffet wordt op 15 min leeggeplunderd en niet meer aangevuld ;idem dito ontbijt buffet ;orkest s avonds tot 24u ;slapen onmogelijk

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017

We zijn bezig met een rondreis Sicilie en dit is het meest bijzondere hotel. Bij incheck alleen een sleutel en een A4 in het italiaans meegekregen. Hadden een zeer schone en redelijk luxe kamer. Inloopdouche in badkamer en eindelijk normale handdoeken ipv de tafelkleedjes. Wilden zwemmen in grote zwembad, en dat was niet moeilijk te vinden, je ging gewoon op het disco-gestamp af. Gingen zo ver mogelijk daarvandaan zitten en werden direct uit het water gehaald, want er bleek verplicht een badmuts op te moeten.
Te halen bij de bar a 2 euro. Toen we 's avonds uit Mazzalla del Vallo terugkwamen bleek er de hele avond harde livemuziek te horen tot 12 uur. De volgende ochtend was het lastig om in de grote eetzaal een tafeltje te vinden, de meeste waren voor 8 personen. Erg uitgebreid ontbijtbuffet, maar personeel had moeite om tafels op te ruimen, omdat alles continu aangevuld moest worden.

Kortom mooie kamer, mindere service en walhalla voor tokkies. Voor mensen die voor rust komen uitermate ongeschikt!

Kamertip: Probeer niet in de buurt van receptiehal of zwembad een kamer te hebben
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Ziet er mooi uit. Kamers zijn goed en ruim. Echter het avond eten is in een grote zaal. Je kan niet met elkaar aan een tafel zitten (twee man). Wij zijn alacarte gaan eten. Dit was uitstekend. Je zit daar leuk echter dit restaurant was maar een dag open.
Zwembad is mooi maar de muziek stond veel te hard ook al is dit heel persoonlijk.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 22 januari 2017

Het gebouw is mooi en de hall indrukwekkend. De kamer ( gelijkvloers ) was oud en teleurstellend. Ik denk dat de hoger gelegen kamers veel mooier waren.
Het buffet was goed. De tuin was heel mooi. Goed genoeg voor één nacht en een uitstap in omgeving te maken.

Datum van verblijf: juni 2016