11 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
Destinia.comUS$ 229
FindHotelUS$ 203
Orbitz.com
Beoordeeld op 17 juli 2017

We zijn bezig met een rondreis Sicilie en dit is het meest bijzondere hotel. Bij incheck alleen een sleutel en een A4 in het italiaans meegekregen. Hadden een zeer schone en redelijk luxe kamer. Inloopdouche in badkamer en eindelijk normale handdoeken ipv de tafelkleedjes. Wilden zwemmen in grote zwembad, en dat was niet moeilijk te vinden, je ging gewoon op het disco-gestamp af. Gingen zo ver mogelijk daarvandaan zitten en werden direct uit het water gehaald, want er bleek verplicht een badmuts op te moeten.
Te halen bij de bar a 2 euro. Toen we 's avonds uit Mazzalla del Vallo terugkwamen bleek er de hele avond harde livemuziek te horen tot 12 uur. De volgende ochtend was het lastig om in de grote eetzaal een tafeltje te vinden, de meeste waren voor 8 personen. Erg uitgebreid ontbijtbuffet, maar personeel had moeite om tafels op te ruimen, omdat alles continu aangevuld moest worden.

Kortom mooie kamer, mindere service en walhalla voor tokkies. Voor mensen die voor rust komen uitermate ongeschikt!

Kamertip: Probeer niet in de buurt van receptiehal of zwembad een kamer te hebben
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

Ziet er mooi uit. Kamers zijn goed en ruim. Echter het avond eten is in een grote zaal. Je kan niet met elkaar aan een tafel zitten (twee man). Wij zijn alacarte gaan eten. Dit was uitstekend. Je zit daar leuk echter dit restaurant was maar een dag open.
Zwembad is mooi maar de muziek stond veel te hard ook al is dit heel persoonlijk.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 22 januari 2017

Het gebouw is mooi en de hall indrukwekkend. De kamer ( gelijkvloers ) was oud en teleurstellend. Ik denk dat de hoger gelegen kamers veel mooier waren.
Het buffet was goed. De tuin was heel mooi. Goed genoeg voor één nacht en een uitstap in omgeving te maken.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachten gelogeerd. Kamers zijn groot en netjes. Het ontbijt vonden wij niet zo geslaagd er zijn verschillende taarten en andere zoetigheden maar van wat wij zien als ontbijt is er minder keuze. Het stokbrood dat ze aanbieden is ook vrij hard.

Verder alles zeker in orde!!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 september 2016

Waren in dit hotel via rondreis van Travelbird. Hotel oogt heel mooi, maar wij zaten 2-maal in verouderde, niet-gerenoveerde kamers. Bovendien kregen we een kamer toegewezen, die bij het betreden reeds ingenomen was door andere personen! Pas na 40 min. een andere kamer gekregen. Ook deze was verouderd en zeker geen 4-sterrenhotel waardig. Het (à-la-carte) restaurant is blijkbaar (permanent) gesloten. We hebben 's avonds 2-maal moeten aanschuiven aan tafels voor 8 personen in een enorme restaurantzaal. Hier liepen 10-tallen kleine kinderen rond. Een rustig, intiem etentje kan je hier wel vergeten. Wij vroegen een tafeltje voor 2, maar dat was onmogelijk. We moesten aan een tafel voor 10 en kregen vrij snel luidkwetterende Italianen aan onze tafel. Enige formule in het restaurant is een buffet. Maar wees goed op tijd, want anders is bijna alles op! Op pasta en één soort vis na, zijn alle gerechten koud, maar worden niet gekoeld en zijn niet afgeschermd.. Toen wij dessert wensten was dat volledig op! Wijn was nauwelijks drinkbaar. Het domein waarin het hotel gelegen is, is groot en vrij goed verzorgd. Het personeel is wel vriendelijk.

Kamertip: Vraag een gerenoveerde kamer!
Datum van verblijf: september 2016