Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
FindHotel
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 22 januari 2017

Het gebouw is mooi en de hall indrukwekkend. De kamer ( gelijkvloers ) was oud en teleurstellend. Ik denk dat de hoger gelegen kamers veel mooier waren.
Het buffet was goed. De tuin was heel mooi. Goed genoeg voor één nacht en een uitstap in omgeving te maken.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachten gelogeerd. Kamers zijn groot en netjes. Het ontbijt vonden wij niet zo geslaagd er zijn verschillende taarten en andere zoetigheden maar van wat wij zien als ontbijt is er minder keuze. Het stokbrood dat ze aanbieden is ook vrij hard.

Verder alles zeker in orde!!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 26 september 2016

Waren in dit hotel via rondreis van Travelbird. Hotel oogt heel mooi, maar wij zaten 2-maal in verouderde, niet-gerenoveerde kamers. Bovendien kregen we een kamer toegewezen, die bij het betreden reeds ingenomen was door andere personen! Pas na 40 min. een andere kamer gekregen. Ook deze was verouderd en zeker geen 4-sterrenhotel waardig. Het (à-la-carte) restaurant is blijkbaar (permanent) gesloten. We hebben 's avonds 2-maal moeten aanschuiven aan tafels voor 8 personen in een enorme restaurantzaal. Hier liepen 10-tallen kleine kinderen rond. Een rustig, intiem etentje kan je hier wel vergeten. Wij vroegen een tafeltje voor 2, maar dat was onmogelijk. We moesten aan een tafel voor 10 en kregen vrij snel luidkwetterende Italianen aan onze tafel. Enige formule in het restaurant is een buffet. Maar wees goed op tijd, want anders is bijna alles op! Op pasta en één soort vis na, zijn alle gerechten koud, maar worden niet gekoeld en zijn niet afgeschermd.. Toen wij dessert wensten was dat volledig op! Wijn was nauwelijks drinkbaar. Het domein waarin het hotel gelegen is, is groot en vrij goed verzorgd. Het personeel is wel vriendelijk.

Kamertip: Vraag een gerenoveerde kamer!
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 31 mei 2016

Megagroot hotel, maar aan de receptie vriendelijk en gedienstig.
Kamer en badkamer uit de kunst, aangepast aan het gebouw en luxe.
Helaas diner en ontbijt meer dan ondermaats. Restaurant Don Gaetano was gesloten, aangewezen op een buffet, 30 euro incl wijnen. De wijn was echter niet te drinken, en na twee of drie autobussen restte ons niet veel van het buffet. Warm gerecht zeer simpel én beperkt, dessert ook. Met honger van tafel.
Voor ontbijt oud brood, nep-fruitsap uit plastic bekers. Wel zeer veel cakes en taarten, maar Italië biedt zo veel mooi charcuterie en kaas, én vers fruit. Niet gevonden.
Helaas.

Kamertip: Kamers zijn mooi. Wifi in ganse hotel. Restaurant te mijden.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 17 mei 2016

Prachtig hotel gelegen op een paar km van Marsala.
Je lijkt op verlof te zijn in een renaissance Italiaanse villa. Ruime kamers. Een deel is al vernieuwd en zijn echt klasse. de andere zijn een ietsje gedateerd maar OK.
Buffet is goed, het zwembad is OK en volop parking. Een verademing.

Datum van verblijf: april 2016