“Heerlijke kaisersmarren gegeten”
Beoordeling van Tappenkarsee Alm

Geclassificeerd als nr. 3 van 10 Restaurants in Kleinarl
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kaisersmarren gegeten na een mooie tocht van ca. 2 uur met ruim 600 hoogtemeters. Echt de moeite waard als combinatie van wandelen en eten. Neem er wel de hele dag voor!

Datum van bezoek: augustus 2020

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, was gezellig! De hutte ligt in een prachtige omgeving aan de Tappenkarsee. Een pittige wandeling, maar zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: juli 2016
18 juli 2014 beoordeeld

Na een pittige klim kan de Alm je een welkome verfrissing of verwarming bieden. Prijzen zijn niet goedkoop maar na zo'n wandeling maakt dat niet heel veel uit denk ik. Je kan ook je eigen eten/drinken meenemen maar daar op het terras is toch wel lekker ontspannend.
Wel op de aanbiedingen buiten op het bord en hetgeen je berekend wordt letten; bij ons werrden 2 van de 4 gekochten items foutief berekend in eerste instantie.

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer
13 augustus 2013 beoordeeld

Een mooie klim vanaf de Jagersee naar de Trappenkarsee. Wel regen en veel mist gehad. Samen met de sage rond de Trappenkarsee en de mist maakte dit de wandeling eens zo boeiend voor onze zoon.

Datum van bezoek: augustus 2013
23 augustus 2012 beoordeeld

Reuze klim naar de trappenkarsee, vertrekkend vanuit de jägersee, met op de top een zeer mooi verzorgde alm hutte.

Datum van bezoek: augustus 2012

Reizigers die Tappenkarsee Alm bekeken, bekeken ook

In Tappenkarsee Alm geweest? Deel je ervaringen!