TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Een luxe en sereen resort. Vriendelijk en behulpzaam personeel, alles keurig onderhouden en schoon. De bungalow met buitenbad is een aanrader. Heerlijk eten, oog voor detail. Het was laagseizoen, weinig gasten, dus we vonden de rust die we zochten na een intensieve rondreis. De massages waren fijn, zowel bij strand als in de tuin.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 11 april 2018

Om even wat te ontspannen waren we naar dit resort gegaan. En het was een zeer goede keus. Vriendelijk personeel, mooie omgeving, lekker eten. Geweldig in 1 woord. Tip: als je met de bus komt dan kan je altijd een taxi pakken, wat de motorrijders ook zeggen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2017 via mobiele applicatie

Na onze rondreis door Vietnam, hebben we hier een paar relax dagen gehad (dagen waar je U tegen zegt). Alles is tot de puntjes verzorgt. Het ontbijt is hier heerlijk, je hebt overal WiFi en de kamer wordt iedere dag schoongemaakt. Je kunt gebruik maken van de tennisbaan, biljart en pooltafel. Ook kun je genieten van een massage in de spa. S'avonds rijdt er een shuttlebus naar het dorpje verderop waar je lekker kunt eten en souveniers kunt kopen. Je kunt er een aantal excursies doen waaronder een fairystream-tour en een wandeling door het vissersdorp (deze hebben wij gedaan en daar echt van genoten). Lunchen en diners zijn redelijk aan de prijs (voor Vietnamese begrippen).

Beoordeeld op 26 augustus 2017

Verbleven hier 2 keer 2 nachten, eerst met de rondreis en later als afsluiter van onze reis. Beviel prima. Mooie ruime kamer met balkon. Naast airco ook een ventilator in het plafond waardoor het 's nachts lekker koel was zonder de airco. Mooie badkamer met inloop douche.Het resort ligt aan het strand met ligbedden, parasol en handdoeken. Ook een prachtig zwembad. Het ontbijtbuffet is super, heel uitgebreid zowel Aziatisch als Europees, het beste wat we hebben gehad in Vietnam. Personeel erg aardig en behulpzaam. In de omgeving is verder weinig te beleven.

Beoordeeld op 18 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijke plek in Mui Ne. Alles is met zorgvuldigheid georganiseerd. De inrichting, de tuinen, de activiteiten, het Engels van het personeel (ze krijgen elke week Engelse les), het schone strand, de handdoeken bijnier zwembad, de hulpvaardigheid van de receptionisten. Perfect. Echte aanrader!