Hoogtepunten uit beoordelingen
Aanrader

Een hele leuke kookcursus gehad. Naar de markt geweest. Onze gids en kok heeft allemaal leuke ... meer lezen

Beoordeeld op 3 augustus 2018
wen88
dordrecht
via mobiele applicatie
Authentieke gerechten met als hoogtepunt de markt.

Zeer goed! Echt een aanrader. Zeker wanneer het een keer regent en je niet goed weet wat je moet ... meer lezen

Beoordeeld op 26 juli 2018
rikb414
Dalfsen, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 239 beoordelingen

Beoordeeld op 4 april 2018 via mobiele applicatie

We hebben vanmorgen een hele leuke ochtend gehad, we zijn om 09:00 naar de markt geweest en daar rondgekeken en wat hapjes geproefd! Ontbijt niet of niet te veel je krijgt echt genoeg dont worrie! Daarna terug naar de kookschool en leuke Vietnamese gerechten gemaakt. Super leuke meid die ons het leerde! Na elk gerecht maken kun je het lekker opeten.
Zeker doen!!! Zoveel andere dingen zijn er niet te doen in mui ne.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Enthousiaste begeleiding van Vietnamese dames die je op je eigen kleine 1 persoons wok de gerechten laten maken. Ook loempia rollen leer je. Leuke sfeer en ook nog een echte coole verrassing voor de verjaardag van mijn zoon! Top activiteit. Niet ontbijten vooraf!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 28 december 2016

In Mui Ne is niet veel te beleven als je niet kitesurft, daarom waren we heel blij dat we deze kookschool vonden! Leuke belevenis om naar de markt te gaan, waar je met andere ogen leert kijken naar hoe de locals hun boodschappen doen, je gaat van alles proeven, er wordt van alles uitgelegd. Daarna ga je zelf aan de slag samen met de behulpzame, lieve en grappige dames van de kookschool. We hebben heerlijke gerechten gemaakt en gegeten! Echt een aanrader voor als je een stukje echt Vietnam wilt ervaren in het toeristische Mui Ne.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 15 januari 2016 via mobiele applicatie

Omdat ik bij (type bezoek) niet de keuze had dit in te kunnen vullen, máár hoe leuk is dat....samen met je zoon een cookingclass volgen.

First we eat then we do everything else, dit is de slogan van de Mui Ne cooking school.

We gaan eerst naar de plaatselijke markt wat "voor onze Nederlandse begrippen" echt 'n bijzondere ervaring is. Nadat we hier en daar diverse hapjes en de nodige informatie hebben gekregen gaan we terug met Thuy.

Bij de cooking school aangekomen treffen we nog twee Vietnamese dames, kokkinnen. We gaan aan de slag met heerlijke gerechten, en vooral verse producten de uitleg is helder.
Cooking class ik zeg doen!!!
Leuke aanvulling van je vakantie!

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 27 juli 2014

Met een groep vriendinnen besloten wij bij 'a taste of Vietnam' een cooking class te volgen. Meteen voelden wij ons helemaal thuis bij Liz (oorspronkelijk Nederlands) en haar Vietnamese kokkinnen. Na een bezoek aan de plaatselijke markt, incl hapjes en informatie, begon het festijn! De tijd vloog voorbij. Duidelijke uitleg, leuke gerechten, bijzondere en verse producten en vooral heel lekker eten. Deze cooking class is zeker aan te raden en staat bij ons op nummer 1!

Datum van activiteit: juli 2014