Opslaan

vanaf 25,00 US$
vanaf 30,77 US$
vanaf 76,93 US$
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Het kunt hier met de bus heen dus hoeft niet met tour. Je ziet de vissers in hun speciale boten binnen komen en de vis sorteren. Het kunt ook zelf kreeften kopen die ze terplekke klaar maken.
Geen toeristische attractie en een aanrader om heen te gaan.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 21 februari 2020 via mobiele applicatie

Je mist absoluut niets als je dit niet gezien hebt.
Bovendien is het strand hier toch niet proper te noemen. Een afknapper

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 8 oktober 2019 via mobiele applicatie

Stelt niet veel voor , leuk om een foto te maken vd bootje maar verder niets te beleven. Leuk voor 10 min en daarna weer snel door.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 29 augustus 2019 via mobiele applicatie

Samen met mijn vriend ben ik even naar dit vissersplekje gegaan, maar het was zo vies en ik heb nog nooit in mijn leven zo’n intense stank geroken. Het hele strand ligt vol met afval en het is zelfs shocking

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2018

Wij waren er aan het einde van de middag dus er was niet zoveel te beleven meer. Het deed nogal rommelig aan en mede door het regenachtige weer zijn wij niet zo lang gebleven. Ik denk dat wanneer je sochtends gaat, het een hele andere beleving is.

Datum van activiteit: augustus 2018