TripAdvisor

Beoordeling van Modjo Bar & Restaurant

Modjo Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 103 Restaurants in Mui Ne
22 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke steak gegeten, mijn partner had de zalm en ook die was perfect. Het is een restaurant met een open keuken en dat zegt wat ons betreft genoeg. Heerlijk gegeten voor een prima prijs.

Bediening sprak goed Engels, er mag alleen iets meer aandacht worden besteedt aan de gast mbt drank.

Wij raden dit restaurant sterk aan! Heerlijk!

Datum van bezoek: oktober 2019

8 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier! Iets duurder dan lokaal. We hadden de kaas fondue . Lekker maar iets te weinig voor 2 personen ! Had iets meer mogen zijn ! Kaasplank vergoeden een hoop . Deze was echt top !!
Wijn was ook goed

Datum van bezoek: oktober 2019
19 september 2019 beoordeeld

Het is een feest om hier in deze gezellige ambiance te mogen eten. Gezellige gastvrouw ontvangt je, mooie veelzijdige kaart en heerlijke gerechten. Eerste restaurant wat geautomatiseerd is, opname met tablet, keurig tegelijkertijd de gerechten op tafel en de rekening uitgeprint. Waar vindt je dat in Vietnam. De hotstone ( biefstuk ) was zeer mals, wat je niet veracht in Vietnam, bij de kaasfondue waan je je in Zwitserland en de hotpot was ontvoer trefbaar. Al met all echt een aanrader om hier te gaan eten ! Ook al om het scala aan betaalbare wijnen wat men heeft.

Datum van bezoek: september 2019
David_Modjo, Owner van Modjo Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te antwoorden en ons te vertellen over je Modjo-ervaring. We zijn erg blij dat je hebt genoten van de kaasfondue en de rest van ons menu. tot snel en een goede reis!

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We (gezin van 3) hebben hier zowel gelunched als 2 keer gedineerd. Van Vietnamese keuken tot Franse keuken (kaasfondue , raclette burger) en de hot stone is geproefd. Eten is super. Bediening is betrokken en zeer klantgericht en wil iedereen een Modjo ervaring meegeven! Absolute aanrader in Mui Ne!

Datum van bezoek: augustus 2019
David_Modjo, Propriétaire van Modjo Bar & Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2019

Edankt dat u de tijd hebt genomen om uw opmerkingen achter te laten. Het hele team is verheugd dat uw Modjo-ervaring aan uw verwachtingen voldeed. Wij wensen u een prettige reis, tot ziens!

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft naast vietnamese gerechten ook kaasfondue en raclette op het menu. Het kaasplankje was ook lekker. Prima bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Modjo Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

In Modjo Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!