TripAdvisor

Beoordeling van Goa Indian Restaurant

Goa Indian Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 103 Restaurants in Mui Ne
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al het Vietnamese eten hadden we zin in iets anders. Dat is goed gelukt. Het was heerlijk en ruim voldoende!

Datum van bezoek: oktober 2019

8 oktober 2019 beoordeeld

Super lekker eten, en zeker voldoende! ondanks dat zij het 'kleine' porties noemen! Zeer lekkere mojito ;) Onze gerechten waren wel erg pikant, ook al hadden we gevraagd om geen pikant eten. Het moet zijn dat onze smaakpapillen toch wat gevoeliger waren. De man van het restaurant heeft ons wel uitgebreid uitleg gegeven en al onze vragen beantwoord. Het was een heel aangename avond!

Datum van bezoek: september 2019
2 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n drieën in dit restaurant gaan eten. Heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Ook nog eens goed betaalbaar. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019
23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een tijdje in Vietnam bent is het wel eens lekker om voor de afwisseling iets anders te eten. We gingen daarom naar dit Indiaas restaurant.
Leuke in richting en vriendelijke ontvangst. De curry is erg lekker en ook de rode wijn, die in Vietnam vaak erg duur is, smaakte goed. Prijs-kwaliteit verhouding van dit restaurant is erg goed.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met familie ok gegeten hier. Het eten is prima maar heb wel eens beter Indiaas gegeten. Het personeel is vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Goa Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

In Goa Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!