“Matig bij drukte niet doen.”

Good Morning Vietnam Italian Restaurant Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 9 van 103 Restaurants in Mui Ne
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is te doen maar niet meer als dat. Het eten duurde lang en we kregen het niet tegelijk, het bord was al leeg toen kreeg de rest het pas na 15minuten.

Datum van bezoek: augustus 2019
GiovanniR2469, Owner van Good Morning Vietnam Italian Restaurant Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2019

Dear Customer,

thank you for the good comment about the food.
We are sorry to have delivered one dish late, sometimes when we are very busy can happen and we are working to avoid this kind of problem.

Best Regards
Giovanni

11 februari 2019 beoordeeld

Gewoon omdat het kan en je op vakantie bent. Na eindelijk een keuze te hebben gemaakt een lekkere pizza gegeten. Er staan er nogal wat op de kaart haha

Datum van bezoek: januari 2019
5 februari 2019 beoordeeld

Na een stevige wandeling op onze laatste avond in Mui Ne namen we hier plaats om een kleinigheidje te eten. Mijn partner nam een pizza en ikzelf een steak met champignons. Laat ons zeggen dat het allemaal nogal middelmatig was. Er zat wel veel volk en het was een beetje kunst en vliegwerk voor het personeel om te kunnen volgen. Dat werd goedgemaakt doordat men zeer vriendelijk was. Kortom geen hoogvlieger maar ok voor de prijs.

Datum van bezoek: januari 2019
26 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op tijd klaar en hadden trek en gingen voor een drankje zitten. Uiteindelijk ons diner hier genoten. De bruschetta, het knoflookbrood, de pizza's en de cotaletta Milanese waren erg goed. De fles Pinot was lekker koel en stond netjes in de koeler aan tafel. Ook de afsluitende capuccini waren erg lekker. De jongedames ik de bediening waren vriendelijk, attent en voorkomend. Service met een oprechte glimlach. Misschien iets duurder dan je gewend bent in deze omgeving, maar voor ons dan ook net met dat beetje (limoncello) extra.

Datum van bezoek: december 2018
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bestelden een pizza Tropical en een Napoli. Deze waren beide ontzettend lekker! Heerlijke dunne bodem. De limoncello smaakte ook erg lekker! Zelfgemaakt??

Personeel was vriendelijk. Echter miste ik een beetje het enthousiasme.

Datum van bezoek: juli 2018
Giovanni R, Owner van Good Morning Vietnam Italian Restaurant Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dear Customer,

thank you for your nice comment about our pizza.
I would like to underline for the readers that we have a complete menu of Italian food including homemade pasta, imported meat, fish, seafood, homemade desserts, imported wines, Italian coffee and international cocktails

Best Regards
Giovanni

Reizigers die Good Morning Vietnam Italian Restaurant Pizzeria bekeken, bekeken ook

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận
Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

In Good Morning Vietnam Italian Restaurant Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!