Beoordeeld op 20 april 2019

Bij Mieke en Nando van de Alsput is het altijd een beetje thuis komen.
Het restaurant bied u een grote keuze van verse produkten aan en een aanrader zijn buiten de streekgerechten hun diverse kwaliteitsvolle vleessoorten. Verder is hun ijscreme tevens de beste van de streek !!
Prijs kwaliteit is deze zaak zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 20 februari 2019 via mobiele applicatie

Sympathiek hotel aan de rand van Halle. Vriendelijke ontvangst. Leuke kamers. Je kan lekker eten in het restaurant van het hotel, een dagmenu kostte me slechts 15 euro. Degelijk ontbijtbuffet. Zeer goede Wi-Fi. Goed gelegen voor wandelaars.

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Wanneer je naar Restaurant Alsput gaat hoef je geen hip interieur of vergezochte haut-cuisine te verwachten, wel “eerlijke” gerechten, met liefde voor het vak bereid. Het restaurant (en Hotel) richt zich misschien op iets “ oudere”stellen, én op wandelaars, maar eigenlijk kan iedereen er aan zijn trekken komen.
Het aangeboden valentijnsmenu was prijs/kwaliteit top. Het hapje, de soep, de scampi, en zeker de skrei waren heel lekker. Nadien werden we ook getrakteerd op een dessertbord op u tegen te zeggen.
Het personeel is vriendelijk. De kok nam zelf de tijd om in de zaal te komen polsen naar de tevredenheid van de klanten.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

Hebben er een feest gehad, alles was super lekker, van voorgerecht tot dessert huisbereid ! Dit was top !
Hier komen we zeker nog terug . Een aanrader ! Over t hotel kan ik niet oordelen . Hebben er niet geslapen .

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 september 2018

Rustig gelegen op de buitenkant van Halle.Goed restaurant, leuke kamers,goede bediening.Prima ontbijt,met topbediening..Alleen spijtig dat de keukendeur de kamers inkwam vroeg in de morgen. Voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: september 2018