TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Wanneer je naar Restaurant Alsput gaat hoef je geen hip interieur of vergezochte haut-cuisine te verwachten, wel “eerlijke” gerechten, met liefde voor het vak bereid. Het restaurant (en Hotel) richt zich misschien op iets “ oudere”stellen, én op wandelaars, maar eigenlijk kan iedereen er aan zijn trekken komen.
Het aangeboden valentijnsmenu was prijs/kwaliteit top. Het hapje, de soep, de scampi, en zeker de skrei waren heel lekker. Nadien werden we ook getrakteerd op een dessertbord op u tegen te zeggen.
Het personeel is vriendelijk. De kok nam zelf de tijd om in de zaal te komen polsen naar de tevredenheid van de klanten.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 7 november 2018

Hebben er een feest gehad, alles was super lekker, van voorgerecht tot dessert huisbereid ! Dit was top !
Hier komen we zeker nog terug . Een aanrader ! Over t hotel kan ik niet oordelen . Hebben er niet geslapen .

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 september 2018

Rustig gelegen op de buitenkant van Halle.Goed restaurant, leuke kamers,goede bediening.Prima ontbijt,met topbediening..Alleen spijtig dat de keukendeur de kamers inkwam vroeg in de morgen. Voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 september 2018 via mobiele applicatie

Ik ben teleurgesteld in dit hotel en restaurant. De matras is dusdanig versleten dat je de ijzeren delen voelt prikken. Dat slaapt niet lekker. Het dekbed is te klein om 2 personen te bedekken. Het restaurant ben ik niet over te spreken. De huiswijn is ronduit slecht en het eten viel ook tegen. Vettige frites en marige kwaliteit biefstuk. Er wordt geen groente of salade bij de maaltijd geserveerd. Samenvattend matig en niet aan te raden.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Ontvangst zeer onpersoonlijk en bij de vraag of we ook nog even een hapje konden eten werden we snauwerig naar een tafel gewezen en de kinderstoel voor onze baby moesten we zelf maar even pakken...vervolgens ok gegeten simpel maar lekker op smaak. De kamers daarentegen waren echt muf en duidelijk de laatste 20 jaar niks aan vervangen of vernieuwd wat een aanfluiting... en dat voor 110€ per kamer! De wastafel op de badkamer had geen warm water, erg stoffig en muf overal, de bedden waren ruim maar doorgelegen, de houders met douchegel allemaal leeg en het toiletpapier leek wel schuurpapier uit de plastselijke verfwinkel....nee deze prijs kwaliteit is niet in orde hier!
Smorgens bij het goedverzorgde en lekkere ontbijt werd gevraagd of we een omeletje lusten wat ons heerlijk leek. Maar daarop werd ons zoontje van 3 wel gewezen dat hij het op moest eten anders kreeg hij t niet en dat zn eitje er ook nog half lag en daar was ze niet van gediend... duidelijk een gevalletje van ONGASTVRIJHEID! Ook werd de poetsvrouw die ons heel vriendelijk te woord stond en ons koffie aanbood, afgesnauwd alsof het een hond was en geschreeuwd dat ze moest poetsen en verder niks.. dus correct en met respect omgaan met personeel is blijkbaar ook lastig voor de vrouw des huizes. Nee voor ons iig nooit meer dit hotel, we zijn echt niet veeleisend maar respect , gastvrijheid en schone frisse kamers zijn toch wel onze vereiste....

Datum van verblijf: augustus 2018