Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 139
Hotels.comUS$ 139
PricelineUS$ 138
TravelocityUS$ 139
Orbitz.comUS$ 139
eDreamsUS$ 138
Beoordeeld op 12 mei 2019

Wij werden heel vriendelijk ontvangen bij het inchecken . We hadden Deluxe tweepersoonskamer gereserveerd en die was dik in orde . Goede bedden , mooie badkamer en een ruime zithoek . Ook het ontbijt was heel lekker met onder andere vers gesneden fruit en een gebakken eitje . Als we nog eens in Halle overnachten zullen we zeker hier nog eens terugkomen .

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben intens genoten van de mooie en comfortabele kamers .Zeer verzorgd ontbijt.
Goeie afspraken voor het onthaal op zondag.
Wijkomen terug om ook van het restaurant te kunnen genieten.
Puik werk!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 5 april 2017

Topligging in het centrum van Halle.
Parking voor de ingang.
Vlotte reservatie, vriendelijk en zeer behulpzaam onthaal.
Prachtig ontbijt.
De wellnesskamer is een aanrader.
Tip : ontbijt op de kamer voor mindervalide hotelgast.

Kamertip: Kies de WELLNESS kamer!
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 november 2016

Gecombineerd met een prachtige maaltijd ben ik blijven slapen in hotel les eleveurs. Mooie kamer en vooral het ontbijt was goed verzorgd en lekker met een lekker spiegelei.Heel vriendelijk onthaal aan de receptie

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 oktober 2016

We hadden een mooie ruime smaakvolle ingerichte kamer.Er was een sauna aanwezig met inloopdouche,waar we van genoten hebben.
Een ontbijt was lekker niet te veel keuze ,maar het was voldoende.Een minpuntje,de koffie was niet warm.Het personeel was zeer vriendelijk en gedienstig.

Datum van verblijf: oktober 2016