Beoordeeld op 22 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben intens genoten van de mooie en comfortabele kamers .Zeer verzorgd ontbijt.
Goeie afspraken voor het onthaal op zondag.
Wijkomen terug om ook van het restaurant te kunnen genieten.
Puik werk!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 5 april 2017

Topligging in het centrum van Halle.
Parking voor de ingang.
Vlotte reservatie, vriendelijk en zeer behulpzaam onthaal.
Prachtig ontbijt.
De wellnesskamer is een aanrader.
Tip : ontbijt op de kamer voor mindervalide hotelgast.

Kamertip: Kies de WELLNESS kamer!
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 november 2016

Gecombineerd met een prachtige maaltijd ben ik blijven slapen in hotel les eleveurs. Mooie kamer en vooral het ontbijt was goed verzorgd en lekker met een lekker spiegelei.Heel vriendelijk onthaal aan de receptie

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 oktober 2016

We hadden een mooie ruime smaakvolle ingerichte kamer.Er was een sauna aanwezig met inloopdouche,waar we van genoten hebben.
Een ontbijt was lekker niet te veel keuze ,maar het was voldoende.Een minpuntje,de koffie was niet warm.Het personeel was zeer vriendelijk en gedienstig.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 september 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel. Met liefde gerund door de staf met aandacht voor details en de gast.
De verzorging is prima, men is altojd vriendelijk. Helaas heb ik het restaurant niet kunnen proberen. Zeker een aanrader voor de volgende keer.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken