Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Inclusief ontbijt
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 1 november 2016

Gecombineerd met een prachtige maaltijd ben ik blijven slapen in hotel les eleveurs. Mooie kamer en vooral het ontbijt was goed verzorgd en lekker met een lekker spiegelei.Heel vriendelijk onthaal aan de receptie

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 oktober 2016

We hadden een mooie ruime smaakvolle ingerichte kamer.Er was een sauna aanwezig met inloopdouche,waar we van genoten hebben.
Een ontbijt was lekker niet te veel keuze ,maar het was voldoende.Een minpuntje,de koffie was niet warm.Het personeel was zeer vriendelijk en gedienstig.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 september 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel. Met liefde gerund door de staf met aandacht voor details en de gast.
De verzorging is prima, men is altojd vriendelijk. Helaas heb ik het restaurant niet kunnen proberen. Zeker een aanrader voor de volgende keer.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 juli 2015

Vermits we voor een diner waren uitgenodigd in het bijhorend restaurant van dit hotel, besloten we hier ook te overnachten zodat we ten volle konden profiteren van al het lekkers dat er geserveerd wordt, zonder het risico te lopen om op een onverantwoorde manier de thuisreis aan te vatten.
Bij het binnenkomen van Halle werden we al onmiddellijk met een wegomlegging geconfronteerd. Uiteindelijk zijn we er toch geraakt om 16 uur zoals we gepland hadden. Bij aankomst bleek de baliedame niet aanwezig maar dat werd op een goede manier opgelost : we mochten op onze kamer, zodat ik nog de Tour de France op TV kon volgen.
In de kamer was alles in orde : proper en in de badkamer was alles voorzien. Een groot pluspunt is dat het toilet apart van de badkamer is. Altijd leuk en toch iets aangenamer voor de gebruiker van zowel het toilet en de badkamer.
Er is een minibar voorzien en een voldoende grote flatscreen. Wifi is gratis beschikbaar.
Het ontbijt was van hoogstaande kwaliteit met een ruime keuze van beleg

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 9 juli 2015

Hier kan je rustig ontbijten, ook al verblijf je niet in het hotel. Het ontbijt is verzorgd, het personeel is zeer vriendelijk. Ook dineren is een aangename ervaring. Lekker eten en opnieuw vriendelijke bediening

Datum van verblijf: juni 2015