Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 9 oktober 2016

We hadden een mooie ruime smaakvolle ingerichte kamer.Er was een sauna aanwezig met inloopdouche,waar we van genoten hebben.
Een ontbijt was lekker niet te veel keuze ,maar het was voldoende.Een minpuntje,de koffie was niet warm.Het personeel was zeer vriendelijk en gedienstig.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 september 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel. Met liefde gerund door de staf met aandacht voor details en de gast.
De verzorging is prima, men is altojd vriendelijk. Helaas heb ik het restaurant niet kunnen proberen. Zeker een aanrader voor de volgende keer.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 27 juli 2015

Vermits we voor een diner waren uitgenodigd in het bijhorend restaurant van dit hotel, besloten we hier ook te overnachten zodat we ten volle konden profiteren van al het lekkers dat er geserveerd wordt, zonder het risico te lopen om op een onverantwoorde manier de thuisreis aan te vatten.
Bij het binnenkomen van Halle werden we al onmiddellijk met een wegomlegging geconfronteerd. Uiteindelijk zijn we er toch geraakt om 16 uur zoals we gepland hadden. Bij aankomst bleek de baliedame niet aanwezig maar dat werd op een goede manier opgelost : we mochten op onze kamer, zodat ik nog de Tour de France op TV kon volgen.
In de kamer was alles in orde : proper en in de badkamer was alles voorzien. Een groot pluspunt is dat het toilet apart van de badkamer is. Altijd leuk en toch iets aangenamer voor de gebruiker van zowel het toilet en de badkamer.
Er is een minibar voorzien en een voldoende grote flatscreen. Wifi is gratis beschikbaar.
Het ontbijt was van hoogstaande kwaliteit met een ruime keuze van beleg

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 9 juli 2015

Hier kan je rustig ontbijten, ook al verblijf je niet in het hotel. Het ontbijt is verzorgd, het personeel is zeer vriendelijk. Ook dineren is een aangename ervaring. Lekker eten en opnieuw vriendelijke bediening

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 16 juni 2015 via mobiele applicatie

We waren op doorreis verder naar het zuiden en hebben hier op een zondag 1 nacht geslapen. Op verzoek een kamer aan de achterzijde gekregen, uitkijkend op de binnentuin. Prima kamer, heerlijk rustig. Het restaurant was niet open, maar we kregen van de eigenaresse een aantal adressen om te kunnen dineren. Op zondag is in Halle bijna alles gesloten, een enkel cafe op de Markt was geopend om een drankje op een terrasje te drinken. Het restaurant van Hoo wat we hadden uitgekozen voor het diner was ca. 10 min. lopen. Let op! Bij restaurant van Hoo worden alleen Belgische bankpassen (geen buitenlandse) geaccepteerd en ook geen creditcards. Dat staat nergens aangekondigd. We moesten dan ook al onze cash bij elkaar sprokkelen om te kunnen betalen. Sorry, dit is niet meer van deze tijd.
Het ontbijt bij Les Eleveurs in buffetvorm was uitgebreid en er werd aan tafel gevraagd of we een eitje wilden, bereidingswijze naar keuze. We hebben voor roerei gekozen en dit was heerlijk.

Datum van verblijf: juni 2015