Linne20175
België

Aanrader voor een ontbijt en diner

Beoordeling van Les Eleveurs
5,0 van 5 bollen9 jul 2015 beoordeeld
Hier kan je rustig ontbijten, ook al verblijf je niet in het hotel. Het ontbijt is verzorgd, het personeel is zeer vriendelijk. Ook dineren is een aangename ervaring. Lekker eten en opnieuw vriendelijke bediening
Datum van verblijf: juni 2015
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
eDreams
  • Priceline
2.6 km van Les Eleveurs
0.3 km van Les Eleveurs
1.3 km van Les Eleveurs
Van wie zijn de kleren in onze kast en wat doen die daar?
2.7 km van Les Eleveurs
  • Expedia.com
6.6 km van Les Eleveurs
Meer hotels in Halle bekijken
Beoordeeld op 16 juni 2015 via mobiele applicatie

We waren op doorreis verder naar het zuiden en hebben hier op een zondag 1 nacht geslapen. Op verzoek een kamer aan de achterzijde gekregen, uitkijkend op de binnentuin. Prima kamer, heerlijk rustig. Het restaurant was niet open, maar we kregen van de eigenaresse een aantal adressen om te kunnen dineren. Op zondag is in Halle bijna alles gesloten, een enkel cafe op de Markt was geopend om een drankje op een terrasje te drinken. Het restaurant van Hoo wat we hadden uitgekozen voor het diner was ca. 10 min. lopen. Let op! Bij restaurant van Hoo worden alleen Belgische bankpassen (geen buitenlandse) geaccepteerd en ook geen creditcards. Dat staat nergens aangekondigd. We moesten dan ook al onze cash bij elkaar sprokkelen om te kunnen betalen. Sorry, dit is niet meer van deze tijd.
Het ontbijt bij Les Eleveurs in buffetvorm was uitgebreid en er werd aan tafel gevraagd of we een eitje wilden, bereidingswijze naar keuze. We hebben voor roerei gekozen en dit was heerlijk.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 23 april 2015 via mobiele applicatie

Lang geleden nog zo lekker en puur gegeten. Perfecte foodpairing met wijn. Was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Andy en zijn team zijn smaakpuristen en maakten er een zeer mooie avond. Buitengegaan met smile van oor tot oor !

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 19 augustus 2014

Op wandelafstand van het centrum van Halle, goede ontvangst, gerieflijke en mooie kamer, heerlijk ontbijtbuffet, goede 'parkeer'plaats voor onze fietsen. Het restaurant was jammer genoeg gesloten zodat we hierover geen beoordeling kunnen geven.

Datum van verblijf: augustus 2014
Beoordeeld op 11 april 2013

Met een grote groep (20 personen) gaan eten en de bediening was top. Zeer vlot, niets op aan te merken. De amuses waren uitstekend en de voorgerechtjes brachten gedurfde smaken samen. Het hoofdgerecht was meer dan lekker en de aangepaste wijnen zijn echte samen met de gerechten uitgedacht. Kortom een echte aanrader!

Datum van verblijf: april 2013
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 november 2012

Wij zijn eind oktober gaan lunchen in deze restaurant die we voorheen nooit bezocht hadden . Samenvattend kan gesteld worden : de mise en bouche was beneden peil , entrée : pompoensoep wat weinig gekruid , zeer goede hoofdschotel ( rundsfilet ) , dessert ( dame blanche ) : goed . Huiswijn ( Languedoc ) toch wat jong . Bediening : sympathiek maar niet professionneel . Kostprijs 35 euros per persoon enkel entrée en hoofdschotel , geen dessert of wijn inbegrepen . Globaal gesteld : deze ervaring was geen voltreffer .

Datum van verblijf: oktober 2012