“We hebben hier heerlijk gegeten,”
Beoordeling van Sendok Warung Canggu

Sendok Warung Canggu
Geclassificeerd als nr. 72 van 132 Restaurants in Tibubeneng
18 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten, en de bediening zeer gastvrij! Voornamelijk Rai, de eigenaar van dit restaurant. Overigens was het ook nog zeer goed betaalbaar! Dikke vijf sterren van ons.

Datum van bezoek: maart 2020
sendokwarungcanggu, Sendok Warung team van Sendok Warung Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2020

Hi Wouter

Thank you for your wonderful review. We are pleased having you dining in our restaurant. Looking forward to welcoming you again soon

Regards

Sendok Warung Team

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: mei 2020
sendokwarungcanggu, Sendok warung Team van Sendok Warung Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: maart 2020
sendokwarungcanggu, Other van Sendok Warung Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2020

14 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: januari 2020
sendokwarungcanggu, Sendok Warung Team van Sendok Warung Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2020

12 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: oktober 2019
sendokwarungcanggu, Sendok Team van Sendok Warung Canggu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Reizigers die Sendok Warung Canggu bekeken, bekeken ook

Tibubeneng, North Kuta

In Sendok Warung Canggu geweest? Deel je ervaringen!