Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben er een hele fijne tijd gehad. Veel vakantie voor weinig geld. Iedereen is er supervriendelijk en behulpzaam. Fijn restaurant, heerlijk eten, prima lunch, schoon en mooi afgelegen huisje (Villa Api). Wel een ervaring als je met de auto op het enorme landgoed tussen de citrus- en olijfbomen naar het restaurant moet, maar dat went snel. We werden op de laatste dag uitgezwaaid met cadeautjes toe. De familie heeft ook uitgestrekte wijngaarden waar we een privé rondleiding hebben gehad van Pasquale Lunati. Eigenlijk waren al zijn wijnen absoluut fantastisch. Houd je van Italië, dan kun je Borgo Valle Rita eigenlijk niet overslaan.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 mei 2017 via mobiele applicatie

Top hotel als je met kinderen bent. Je kunt mountainbiken over het terrein met echt fantastische uitzichten. Het zwembad ligt ook heel mooi met tevens mooi uitzicht. Mijn dochter heeft paardgereden en mijn zoon en vrouw getennist. Half uur van Matera, ook zeker de moeite waard. Het restaurant valt tegen. Heel stijf, zonde zou veel meer agritourisme stijl moeten zijn.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 10 april 2017 via mobiele applicatie

Agriturismo met Grote en Nette kamer. Uitstekend restaurant met geraffineerde gerechten en prima ontbijt. Wel een beetje in the middle of nowhere gelegen maar op korte afstand voor bezoek aan Matera en altamura.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 10 november 2015

Afgelopen oktober zijn we op Borgo Valle Rita getrouwd. De zorg van het personeel en de geweldige locatie en service hebben er voor gezorgd dat onze verwachtingen op alle vlakken werden overtroffen. De aandacht voor details, het heerlijke eten en de prachtige decoraties hebben ons het gevoel van een sprookjeshuwelijk gegevens. Daarnaast is het personeel geweldig, ze hebben onze gasten geholpen op momenten dat het nodig was en waren erg flexibel als er een wijziging in het draaiboek kwam. Naast alle zorgen rondom de ceremonie hebben al onze gasten zich ook geen moment verveeld op het terrein zelf of door een van de mooie plaatsjes in de buurt te bezoeken.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 7 juni 2015

Deze agriturismo is eigenlijk een grote Azienda, met verschillende sinaasappelgaarden, wijngaarden, olijfbomen en een manege.
Gelegen in de heuvels van Ginosa op een enorm terein. De eigenaars wonen in een kasteel van de Noormannen, verder is een prachtig zwembad ,
een tennisterrein, mountainbikeroutes en fietsen natuurlijk. Wandelpaden, een restaurant, een bar en zelfs een kleine kapel.
Dit alles wordt perfect onderhouden door een klein legertjes aan personeel. Overal op het domein vind je wegwijzers,
want het is niet altijd evident om de weg terug te vinden. De meeste appartementen bevinden in het bebouwde deel van het domein, dicht bij het restaurant en zwembad.
Maar er zijn ook een aantal afgelegen appertementen (huizen) die zich in de sinaasappelgaarden bevinden, ver weg van het restaurant. Als je in Valle Rita een rustige afgelegen liggen vraagt,
dan krijg je die ook. Wij hadden appartement Alloro dichtbij de receptie, met een ruime slaapkamer, keukentje en badkamer.
Het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant, de broodkeuze was heel beperkt, de koffie en cappuccino zijn lekker.
Het restaurant heeft ook een beperkte kaart voor de lunch en diner, de gerechten waren goed, zondermeer. De wijnen van het domein waren zeer goed,
de bediening professioneel en behulpzaam. Prijs kwaliteit, is Valle Rita een topper.

Datum van verblijf: mei 2015