Beoordeeld op 10 april 2017 via mobiele applicatie

Agriturismo met Grote en Nette kamer. Uitstekend restaurant met geraffineerde gerechten en prima ontbijt. Wel een beetje in the middle of nowhere gelegen maar op korte afstand voor bezoek aan Matera en altamura.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 10 november 2015

Afgelopen oktober zijn we op Borgo Valle Rita getrouwd. De zorg van het personeel en de geweldige locatie en service hebben er voor gezorgd dat onze verwachtingen op alle vlakken werden overtroffen. De aandacht voor details, het heerlijke eten en de prachtige decoraties hebben ons het gevoel van een sprookjeshuwelijk gegevens. Daarnaast is het personeel geweldig, ze hebben onze gasten geholpen op momenten dat het nodig was en waren erg flexibel als er een wijziging in het draaiboek kwam. Naast alle zorgen rondom de ceremonie hebben al onze gasten zich ook geen moment verveeld op het terrein zelf of door een van de mooie plaatsjes in de buurt te bezoeken.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 7 juni 2015

Deze agriturismo is eigenlijk een grote Azienda, met verschillende sinaasappelgaarden, wijngaarden, olijfbomen en een manege.
Gelegen in de heuvels van Ginosa op een enorm terein. De eigenaars wonen in een kasteel van de Noormannen, verder is een prachtig zwembad ,
een tennisterrein, mountainbikeroutes en fietsen natuurlijk. Wandelpaden, een restaurant, een bar en zelfs een kleine kapel.
Dit alles wordt perfect onderhouden door een klein legertjes aan personeel. Overal op het domein vind je wegwijzers,
want het is niet altijd evident om de weg terug te vinden. De meeste appartementen bevinden in het bebouwde deel van het domein, dicht bij het restaurant en zwembad.
Maar er zijn ook een aantal afgelegen appertementen (huizen) die zich in de sinaasappelgaarden bevinden, ver weg van het restaurant. Als je in Valle Rita een rustige afgelegen liggen vraagt,
dan krijg je die ook. Wij hadden appartement Alloro dichtbij de receptie, met een ruime slaapkamer, keukentje en badkamer.
Het ontbijt wordt geserveerd in het restaurant, de broodkeuze was heel beperkt, de koffie en cappuccino zijn lekker.
Het restaurant heeft ook een beperkte kaart voor de lunch en diner, de gerechten waren goed, zondermeer. De wijnen van het domein waren zeer goed,
de bediening professioneel en behulpzaam. Prijs kwaliteit, is Valle Rita een topper.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 22 juni 2014

Agriturismo van de bovenste plank. Heel groot terrein. Wij hadden kamer Angelino. Ver en afgelegen van de receptie. Voor ons perfect want we houden van rust. Midden tussen de sinaasappelbomen en olijfbomen en levensgrote cactussen, staat een huisje met 2 slaapkamers, woonkamer en badkamer. Grasveld rondom. Je kunt er heerlijk romantisch dineren. Verder is er een zwembad, tennisveld en je kunt er paardrijden. Wij zijn hier 2 dagen en vinden het jammer dat we wegmoeten. Een aanrader

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 3 september 2013

Valle Rita is een geweldige, prachtige plek voor een ongedwongen vakantie. Het ligt wel wat afgelegen maar we hadden geen betere keus kunnen maken voor deze 6 dagen! We hadden kamer Rosmarino, met keuken en aparte slaapkamer. Alles was aanwezig. Het avondeten was heerlijk. De kinderen hebben paard gereden over het terrein wat een geweldige ervaring was, mede door de begeleider en de geweldige hond Rita, die overal met ze mee liep. Verder staan er mountainbikes die je zo mag pakken. Het ontbijt is uitstekend.

Datum van verblijf: augustus 2013