Beoordeeld op 19 juni 2023

Mooie omgeving en aan de buitenzijde ook zeer mooi hotel. Op zich waren de kamers wel proper en vrij nieuw, maar het behang papier kwam los van de muren (door vocht in de muur?).
Bij onze aankomst bleek de brasserie niet open te zijn wegens te kort aan personeel.
Ontbijt was goed. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Fietsenstalling en toegang tot parking waren heel handig !

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 30 mei 2023

Mijn ervaring is gemengd.
Bij aankomst werd ik aangetrokken door de schoonheid van de gebouwen en de binnenplaats die dienstdoet als terras. Het is een prettige plek om een drankje te nemen en te eten. De locatie van het hotel in het centrum van Gravenvoeren is handig, omringd door andere historische gebouwen en dicht bij routes voor wandelaars en fietsers. Bovendien zijn steden zoals Valkenburg en Maastricht gemakkelijk bereikbaar.
Wat betreft de kamers biedt het hotel verschillende soorten accommodaties aan. De gerenoveerde kamers zijn ruim en goed verlicht, met grote ramen. Ik raad echter de kamers af die naar buiten gericht zijn in het oude gedeelte van het hotel, omdat ze slechts kleine ramen hebben. Het beddengoed is uitstekend in alle kamers en ze zijn voorzien van een televisie, telefoon en koffie-/theefaciliteiten. Sommige kamers hebben ook een koelkast. De kamers zijn goed onderhouden.
Het personeel van het hotel is vriendelijk en doet hun best om de gasten tevreden te stellen. Helaas ben ik teleurgesteld door de onaangename houding van de eigenaar, wat niet overeenkomt met het verwachte serviceniveau.
Op het gebied van eten en drinken ontbreekt het restaurant aan verfijning en zijn de combinaties voorgesteld door de chef-kok niet optimaal. Bijvoorbeeld, dezelfde salade wordt geserveerd bij zowel het varkensvlees als de vis, beide geserveerd met frietjes. De voorgerechten waren zeer goed. Vrienden die eerder aangekomen waren hebben ook dezelfde salade en frietjes voor een eerder diner ontvangen. Het ontbijtbuffet is redelijk standaard, maar het is jammer dat er geen lokale producten worden aangeboden.
Wat betreft faciliteiten beschikt het hotel over een ruime privéparkeerplaats en een fietsenstalling voor fietsers. Gratis WiFi is beschikbaar in het hele gebouw.
De prijs-kwaliteitverhouding is acceptabel, maar niet meer dan dat.
Al met al, ondanks de mooie uitstraling van Hotel Blankthys en de gunstige locatie, wordt mijn ervaring overschaduwd door de onaangename houding van de eigenaar en de weinig inspirerende culinaire keuzes van de chef-kok. Als ik terugkeer naar de regio, zal ik op zoek gaan naar andere accommodatie.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 17 januari 2023

Er is een ruime parking. De kamers zijn onberispelijk. Het restaurant is echter niet van een aanvaardbaar niveau. Het wijnaanbod is belachelijk minimaal en bovendien ongenietbaar. Al bij al een ontgoochelende ervaring.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 26 december 2022

Zeer onvriendelijke eigenaar wat op een zeer onprettige manier met zijn personeel en gasten omgaat. Wij en onze vrienden zijn gelijk opgestapt. Zeer ongepast gedrag. Zeer klantonvriendelijkheid. Hier komen win nooit meer

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 3 december 2022

Was zalig om er te verblijven .zeer rustig en toch kon je van je verblijf starten met wandelknooppuntwandelingen.met de hond was het super .ook zeer netjes en lekker om te eten
Voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: oktober 2022