eDreams
FindHotel
Agoda.com
Etrip
Beoordeeld op 11 juni 2021

Aangename ontvangst en een goede en rustige kamer.
Op het gezellige terras konden we genieten van een heerlijk ontbijt en een keurig diner van een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Toch ook een klein minpuntje; de matras van het bed was wel aan vervanging toe (zakt te veel door)

Beoordeeld op 11 juni 2021

Matig kleinschallig hotel. Onze kamer was niet groot, met weinig daglicht. Het diner was ook niet bijzonder. De binnenplaats waar wij dineerde was wel leuk. Het personeel veel jongelui deden echt wel hun best.

Beoordeeld op 11 juni 2021

Een fijne plek met helaas zeer slechte bedden. De vering kwam bijna door het matras naar buiten. Er waren harde plekken te voelen. Kortom absoluut zeer slechte bedden en hierdoor slecht geslapen. Bij het uitchecken hebben we dit vermeld maar werden wij niet gecompenseerd. Een gemiste kans! Wij komen hier niet meer terug.

Beoordeeld op 10 juni 2021

Lekker eten, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. problemen worden snel opgelost.
Goede ligging voor fietstochten. Stalling aanwezig en stopcontacten.
Gemeenschappelijke ruimtes heel netjes. Gezellig terras.
Jammer dat er geen airco was en muf geurtje in badkamer.

Beoordeeld op 10 juni 2021

Prima adresje om even tot rust te komen. Erg mooi binnenhof, kamers zijn prijs kwalitiet top en ook de gastronomische diner is een aanrader. wij hadden helaas wat minder weer dus komen zeker nog een keer terug om de mooie streek beter te verkennen!