Beoordeeld op 15 februari 2020

we verbleven twee nachten op het landgoed. Heel sfeervolle ruime kamer, ontbijt was ruim voldoende, het diner in het restaurant was degelijk maar niet top, de bediening en het personeel gedurende gans het verblijf super vriendelijk , de ligging is ene toplocatie

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 1 februari 2020

Hotel overnachting viel tegen. Kamers (standaard kamer) zijn wel groot, maar ongezellig, geen greintje luxe, erg gehorig (geluid van buiten), badkamer klein, wc onhandig geplaatst, tv kanalen veel ruis (alsof vaak de verbinding wegvalt), thermostaat niet goed in te stellen (kamer blijft (te) warm. Dan het ontbijt. Redelijk uitgebreid, maar oude koffieprut op tafel kan echt niet meer in deze tijd!!!
Kortom: tegenvaller. Verder mooi hotel van buiten en van binnen (openbare ruimtes), prachtige uitstraling, maar ja: bij een hotelovernachting gaat het toch echt om de kamer, het slapen en het ontbijt. Jammer, echt jammer.

Kamertip: Wellicht niet de standaard kamers, maar een upgrade proberen. Misschien hebben reizigers dan meer geluk.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 29 januari 2020

Een overnachting in een kasteel... leuk cadeautje om te krijgen!
Fijne ontvangst, vriendelijk, behulpzaam, geen gezaag over VISA of borg.
Mooie kamer, heel netjes, goede douche!
Goed bed, jammer van het gezoem van een airco...
Uitstekend ontbijt!!!! Thanks!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Aan het hotel wordt nog verbouwd om het in ere en glorie te herstellen. Dit geeft wat kleine beperkingen maar deze worden ruim weggeveegd door de goede ambiance, de mooie wijze van restaureren en liefde ver het kasteel.
De bediening is buitengewoon voorkomend en je bent hier een gast waar niets teveel voor is. Een jong en enthousiast team medewerkers met plezier het vak.
Het ontbijt was prima en compleet vers en met bioproducten. Ook hier, evenals de warme maaltijden kun je merken dat er zorg aan besteed wordt.
De kamers zijn comfortabel en bijzonder schoon en fris. Helaas had onze kamer een opstapje waar je rekening mee moest houden. Ook hier oren naar een advies voor verbetering zonder aan de authenticiteit van het gebouw tekort te doen.
Onze mening is het een hotel dat volop bezich zich te ontwikkelen naar een hoger niveau. Complimenten voor het gehele team mag ook wel eens genoemd worden.
We komen beslist terug om de vorderingen te bekijken en nog een keer gebruik te
maken van de gastvrijheid.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 23 november 2019

Prachtige locatie om tot rust te komen midden natuur. Toegang tot domein enkel mogelijk langs smalle straat in zeer bedenkelijke staat. Bediening door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Verwarming op priorkamer, en temperatuur douchewater ondermaats.

Datum van verblijf: november 2019