“weekend uit etentje , perfecte onthaal, bediening, kwaliteits schotels, warm kader ,, dégistiefje doet goe”
Beoordeling van Bij de Griek

Bij de Griek
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 4 van 27 Restaurants in Asse
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 april 2020 beoordeeld

topscores telkenmale formidabel , het restaurant heeft in de zomer een groot terras, heeel leuk om er te vertoeven.....

Datum van bezoek: februari 2020

7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, zeer vriendelijk en goeie prijzen. Ook afhaling mogelijk. Minpunt parking is niet voorzien

Datum van bezoek: oktober 2019
6 november 2019 beoordeeld

Lawaaierig: drie keer ging de Griekse muziek keihard en begon het personeel de sirtaki te dansen en met borden te gooien. Te warm. Lange wachttijden maar wel vriendelijk onthaal en bediening doch Franstalig of gebrekkig Nederlands. Wat op het bord gekwakt werd was van grootkeukenkwaliteit. Gebrek aan verfijning. Positief : voldoende parking in de nabijheid.

Datum van bezoek: september 2019
6 oktober 2019 beoordeeld

Steeds lekkere mezze die op een verzorgde wijze wordt aangeboden,uiterst lekker.Ook de andere gerechten zijn steeds verzorgd.
Vriendelijke bediening,mooi kader.

Datum van bezoek: oktober 2019
22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slechte ervaring!

Geen brood geserveerd aan tafel. Tafel werd pas afgeruimd nadat we de kaart voor de dessert vraagde. De bediening had kortweg geen oog voor onze tafel... Tot slot moesten we 20minuten wachten op het opnemen van onze dessert.. Uiteindelijk was de honger dan ook over..

Om het dan nog volledig compleet te maken deed de vrouw achter de toog/bediening geen moeite om nederlands te praten. De jongeman wel. Uiteindelijk zijn we in Asse nog steeds in VLAAMS-BRABANT!

Heel spijtig.. Mijn eerste ervaring op het eerste adres met bediening van de uitbaters was veel beter dan nu. Weekend afgesloten vol frustaties..

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Bij de Griek bekeken, bekeken ook

In Bij de Griek geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.