“Een absolute tegenvaller”

20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 27 Restaurants in Asse
Keukens: Grieks
13 oktober 2019 beoordeeld

Vanavond even binnengesprongen in Parthenon voor een diner.

De mezes viel tegen. Taramas was smakeloos en vermoedelijk uit een grote ready-made pot. Tsasiki idem. De gambas waren wel ontdarmd, maar al even smakeloos. Een echte teleurstelling.
De lamsbrochette was rechtuit slecht. Het vlees was gekruid, maar onerkenbaar als lamsvlees. Diepvries of voorbereid vlees, zeker niet vers. Ik laat zelden een lamsstukje liggen, maar één stukje smaakte hier echt rot. Zeer vreemd geurtje en walgelijke smaak.
De brochette was gedresseerd met een grote lepel erwten (in een Grieks restaurant ??.) wat pate en een hoekje sla. That's it. Pover voor een Grieks restaurant.
Nooit meer.

Datum van bezoek: oktober 2019

30 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten echte Griekse keuken
bediening door de eigenaar
Spijtig dat er niet meer volk was maar dat zal aan het late uur gelegen hebben
proper interieur

Datum van bezoek: augustus 2019
18 september 2019 beoordeeld

Lekker gegeten, zeer vriendelijke bediening en goede verhouding prijs kwaliteit. Mooi authentiek kader.

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

er was veel volk en de baas was alleen, hiermee duurde het een tijdje voor we de kaart kregen. de meze was goed maar niet speciaal. de lamskoteletten waren goed gebakken maar hier weer op het bord niets speciaal. men eet daar voor een eerlijke prijs maar geen uitspringer

Datum van bezoek: augustus 2019
2 juni 2019 beoordeeld

Verleden week iets gaan eten in Parthenon Asse.We worden vriendelijk ontvangen en mogen een tafeltje kiezen.Het is druk en de patron staat er alleen voor,het duurt dan ook even voor we de kaart krijgen.
Deze kaart is mooi voorzien van foto's van de gerechten.
We gaan voor gamba maison €25,petatjes €3,meze €13 en een portie griekse pasta €3.
Hierbij drinken we een karafje witte wijn € 11 Het wijntje is lekker en er zijn wat olijfjes bij
De gambas 6 grote stuks zijn zeer goed,maar het maison sausje kan beter.
De petatjes zijn heerlijk.
Ook de meze is goed,de tarama en de dolmas zouden wel ets beter kunnen.
De griekse pasta is super ! Goed gekruid.
We drinken nog een koffietje €3 en vragen de rekening,dit is een gewoon ticketje,geen btw kassa ticket.
Hoezo witte kassa ?
De tafels rond ons krijgen bij de rekening een dranje aangeboden,wij niet.
Mischien omdat we geen vaste klanten zijn?

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Parthenon bekeken, bekeken ook

Asse, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Parthenon geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.