“Valentijnsmenu viel tegen qua prijs en qualiteit ”
Beoordeling van Ristorante Madeinitaly

Ristorante Madeinitaly
Reserveer een tafel
ma 12/4
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 27 Restaurants in Asse
Keukens: Italiaans
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al meerdere keren hier gegeten te hebben met tevreden resultaat besloten we hier met Valentijn te komen en reserveerden 1 maand op voorhand .
Op de genoemde avond was iedereen verplicht het menu te nemen dat minder goed was als à la carte en prijs/ qualiteit te duur . Bij de gefrituurde scampi was er een pikante tartaarsaus maar de portie was zo klein dat ze na 2 scampi al op was
Ons dessert was nog maar pas op en de baas bracht ons de rekening zonder dat we iets gevraagd hadden ! Toen we vroegen of we weg moesten om plaats te maken zegde hij heimelijk dat hij zich vergist had van tafel ! ? Er stond namelijk een rij te wachten om te kunnen eten : overboeking is wel slechte reclame maar goed voor de inkomsten .
Het is ook opletten met de prijskaart bij de ingang van de zaak daar is het namelijk merkelijk goedkoper en er zijn andere gerechten die ze dan binnen niet hebben . Bij een vraag hierover was het antwoord dat het de menukaart was van bij hun begin en nog geen tijd gehad hadden dit aan te passen ( na zoveel jaren dan ! )
Het is spijtig maar ik zal er nog moeten over nadenken om weer te gaan

Datum van bezoek: februari 2020

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurantje. Verse pasta, puur Italiaans eten met mooie producten.

Net dat ietsje meer dan de meeste Italiaanse restaurants, namelijk finesse.

Datum van bezoek: februari 2020
24 januari 2020 beoordeeld

Super professioneel service.
'Cucina della mamma' ook heel lekker.
Top restaurant is de moeite waard.

Datum van bezoek: januari 2020
11 november 2019 beoordeeld

Dit restaurant is werkelijk top, zowel de kookkunsten als de bediening laten je wegdromen over het prachtige Italië. De Tagliata di manzo is zeker een aanrader

Datum van bezoek: november 2019
6 oktober 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant! Suggesties zeker een aanrader! Heel vriendelijk personeel & je bent er snel geserveerd :)

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Ristorante Madeinitaly bekeken, bekeken ook

In Ristorante Madeinitaly geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.