“Welkom in italie ”
Beoordeling van Ristorante Madeinitaly

Ristorante Madeinitaly
Reserveren met
Ristorante Madeinitaly is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Asse
Keukens: Italiaans
7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste italiaans restaurant!
Degustatie menu was weer top
We komen zeker 1 keer per week
Altijd iets anders!
Terras laat u direct reizen naar italie!
Zeker een aanrader!!!!

16 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig langs gelopen en hier merk je al direct de authentieke sfeer en leuke uitnodigende ingang. Zowel menu kaart als wijnkaart geeft een positieve indruk. Het is dan ook jammer dat mijn eerste ervaring in deze zaak minder positief verlopen is als je zou vermoeden ..
Nu ga ik ervanuit dat de service slecht gestart was en dat het echt wel een leuk en goed restaurant kan zijn ... helaas was mijn ervaring ... eerder teleurstellend.
De service had een chaotische indruk (verkeerd of onvoldoende personeel?)
Het leek of de keuken niet kon volgen, hoewel het zeker niet overdreven druk was ... heel jammer want het is een zaak met potentieel ..

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin rustig iets gaan eten, was wel een beetje chaotische bediening ,op zijn Italiaans zeker ,maar voor de rest niets op het eten aan te merken. Zaten buiten op het terras, stoeltjes zijn wel niet echt comfortabel.

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere reuze gamba's en lekkere gin tonic. De bediening was snel en vriendelijk. De toiletten waren proper. Wij hebben er van genoten.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uit nieuwsgierigheid eens binnengestapt en aangenaam verrast.
Snelle bediening, vriendelijk personeel, rustgevend kader maar vooral het lekkere eten.
Je proeft als het ware Italië in je bord en klaargemaakt met verse ingrediënten.
Kortom, een aanrader. Hier kom ik zeker terug.

Reizigers die Ristorante Madeinitaly bekeken, bekeken ook

In Ristorante Madeinitaly geweest? Deel je ervaringen!