“Uitmuntend”
Beoordeling van Ristorante Madeinitaly

Ristorante Madeinitaly
Reserveren met
Ristorante Madeinitaly is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 34 Restaurants in Asse
Keukens: Italiaans
7 november 2017 beoordeeld

Ga er vaak eten, telkens blijft het top! Ze gebruiken alleen producten van hoogstaande kwaliteit, mooie wijnkaart.

6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie en lekkere gerechten
Vrij gezellig restaurant met mooie wijnkaart.
Aan het aantal bezette tafels te zien waren wij niet de enigen die van deze Italiaanse keuken genoten hebben .

Een TripAdvisor-lid
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Super lekker eten, zeer goeie bediening, familiale sfeer, top wijnen. Zeker de moeite om te proberen. Vergeet niet te reserveren.

5 oktober 2017 beoordeeld

De eerste keer dat we in Made in Italy waren. s'avonds getrakteerd op mijn verjaardag.Tot onze verbazing was er vrij veel volk, en dit op een woensdagavond. Het moet er dus wel lekker zijn....wat het ook was.
We hebben enorm genoten van de menu. Deze kost maar 39€/pers. maar als we de afrekening kreeg vonden we dat deze toch een tikkeltje aan de hoge kant was voor wat we gegeten hadden. Maar al bij al is het een aanrader. Ook een vlotte bediening en mooi kader.

25 september 2017 beoordeeld

Telkens opnieuw worden wij overdonderd met al het lekkers dat kok Raffaele op het bord tovert. Deze keer kozen wij voor de verrassingsmenu en dat hebben wij ons geen moment beklaagd. Topie! Ook de vriendelijke ontvangst en de correcte bediening door Bruno, Wim en Franco doen ons weer opnieuw terugkeren. Zeker een aanrader zijn de verse ravioli's gemaakt door "La mama". Tot binnenkort.

Reizigers die Ristorante Madeinitaly bekeken, bekeken ook

Asse, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Ristorante Madeinitaly geweest? Deel je ervaringen!