“Lekker gegeten”
Beoordeling van Ristorante Madeinitaly

Ristorante Madeinitaly
Reserveren met
Ristorante Madeinitaly is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 37 Restaurants in Asse
Keukens: Italiaans
9 september 2017 beoordeeld

We hebben een ontspannen avond beleefd in dit restaurant. Zowel het hoofdgerecht al dessert was heel lekker. Ondanks dat er een viertal obers rond liepen, duurde het echter wel lang eer we geholpen werden. De prijs die wij betaald hebben voor de pastagerechten en de desserts is correct.

12 augustus 2017 beoordeeld

Al verschillende keren komen eten en steeds super lekker. Zeer vriendelijk personeel en vooral zeer attent. Voor ieder wat wils. De suggesties zijn een echte aanrader. Wanneer ik hier langskom wil ik graag alles proeven. Er wordt alleen maar met verse producten gewerkt. De Italiaanse broers en mama zijn steeds super vriendelijk!

Voor mensen die graag Italiaans eten en graag genieten in een gezellig kader zou ik dit restaurant zeker aanbevelen. Om af te sluiten vind ik in de zomer het terras heel gezellig om te vertoeven. Wanneer je de zaak binnenwandelt, ligt er een rode loper uit. De finishing touch!

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds een paar maal geweest. Deze maal het verrassingsmenu genomen. Zeer verzorgde Italiaanse keuken. Goede en aangepaste wijn aangeraden. Bediening rustig en gepast. En dit alles aan aanvaardbare prijzen. Wij blijven terug gaan.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut terecht de nr1 van Italiaanse restaurants uit de omgeving.
Het degustatiemenu heeft ons een woooow ervaring gegeven.
Absolute aanrader.
We zijn zelfs foto's vergeten te nemen, zo lekker was het.

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier bij toeval na een fietstocht. Niet perfect uitgedost. We voelden ons een beetje beken. Niet door de klanten maar door her personeel. Een warme dag en dus een tafeltje op het terras. Best gezellig. We moesten zelf om de kaart vragen. We moesten zelf de chef roepen om onze bestelling door te geven. Het duurde dus wel wat en we zagen dat andere klanten dezelfde manoeuvres moesten maken om hun bestelling door te geven. De obers konden alleen de drank opnemen. Jammer. De vegetarische ravioli en de ravioli met gorgonzola waren heerlijk. Mijn tiramisu della mama was heerlijk. We kregen 2 lepeltjes want proeven was verplicht. Prijs-kwaliteit? Iets naar de dure kant.

Reizigers die Ristorante Madeinitaly bekeken, bekeken ook

In Ristorante Madeinitaly geweest? Deel je ervaringen!