“Verrassend lekker”
Beoordeling van Ristorante Madeinitaly

Ristorante Madeinitaly
Reserveren met
Ristorante Madeinitaly is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Asse
Keukens: Italiaans
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Absoluut terecht de nr1 van Italiaanse restaurants uit de omgeving.
Het degustatiemenu heeft ons een woooow ervaring gegeven.
Absolute aanrader.
We zijn zelfs foto's vergeten te nemen, zo lekker was het.

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier bij toeval na een fietstocht. Niet perfect uitgedost. We voelden ons een beetje beken. Niet door de klanten maar door her personeel. Een warme dag en dus een tafeltje op het terras. Best gezellig. We moesten zelf om de kaart vragen. We moesten zelf de chef roepen om onze bestelling door te geven. Het duurde dus wel wat en we zagen dat andere klanten dezelfde manoeuvres moesten maken om hun bestelling door te geven. De obers konden alleen de drank opnemen. Jammer. De vegetarische ravioli en de ravioli met gorgonzola waren heerlijk. Mijn tiramisu della mama was heerlijk. We kregen 2 lepeltjes want proeven was verplicht. Prijs-kwaliteit? Iets naar de dure kant.

11 juli 2017 beoordeeld

Correcte prijs/kwaliteit verhouding. Lekkere visschotel. De speciale vispan is wel aan de dure kant,maar is lekker en meer dan genoeg! Aangenaam terras buiten.

10 juli 2017 beoordeeld

Uitstekend restaurant met aangename bediening en prima wijnen. De beide voor en hoofd gerechten waren top. Het dessert was minder.

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Topproducten a la minute bereid 3 gangen menu aan 39 euro 5 gangenmenu van de chef aan 55 euro topsuggesties bereid met liefde en kunde door chef Raffaele et la Mamma keurige bediening topkader terras in zomer midden in het groen aanrader voor mensen die betere resto willen aandoen

Reizigers die Ristorante Madeinitaly bekeken, bekeken ook

Asse, Vlaams-Brabant

In Ristorante Madeinitaly geweest? Deel je ervaringen!