“SUPER adresje”

wo 27/1
20:00
Geclassificeerd als nr. 5 van 29 Restaurants in Asse
26 augustus 2020 beoordeeld

Toevallig binnengevallen op een vrijdagavond, zonder te reserveren. gelukkig was nog een plaatje vrij binnenin (het uitgebreide terras zat al overvol) Mooie sfeervolle plaats met airco (wat wel aangenaam was met de tropische buitentemperatuur) We vroegen naar de mosselbereidingen omdat een kaart niet voorhanden was omwille van de corona-maatregelen (wel in te scannen) en kreeg onmiddellijk een 7-8 tal variatie voorgesteld. Ik koos voor de klassieke witte wijn combinatie en mijn partner de Thaise Mosselen. Overheerlijk gegeten, ruime porties, lekkere frietjes en 2 sausjes erbij. Vriendelijke bediening en correcte prijs...wat wil je nog meer ?...Aanradertje dus ! ! !

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eens gaan eten met de vriendinnen? Mijn eerste keuze is meteen de metinas! Lekker eten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel...noem maar op! Een aanrader dus

Datum van bezoek: juli 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag wezen eten een kreeft menu met een groepen bon, leuke gezellige zaak, vriendelijke bediening en het eten was goed .We komen zeker nog eens terug

Datum van bezoek: februari 2020
17 januari 2020 beoordeeld

Op de hoek van de markt van Asse,
Gezellige plaats en vriendelijke bediening.
wij hadden een kreeftmenu van GROUPON, deze schotels waren zeer lekker en mooi versierd, het oog wil ook wat en dat was zeker O.K.
Minpuntje: de witte huiswijn is niet goedkoop en mag daarom wat beter zijn.
Zeker de moeite om terug te gaan.

Datum van bezoek: december 2019
15 januari 2020 beoordeeld

Hadden hier via Groupon geboekt omdat we in de buurt een privé wellness hadden geboekt. Asse is voor ons niet dichtbij maar daar hebben we dus totaal geen spijt van gehad. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Gezellig zitten, mooie bar ! En dan vooral zeer lekker eten, we hadden de kreeftenmenu en die was echt zeer lekker en meer dan genoeg ! Absolute aanrader en we komen hier zeker nog eens terug om iets anders te proeven ...

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die De Metinas bekeken, bekeken ook

In De Metinas geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.