“lekker”
Beoordeling van De Metinas

De Metinas
Reserveren met
De Metinas is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 8 van 37 Restaurants in Asse
3 oktober 2018 beoordeeld

Het is er steeds lekker eten, spijtig dat hun sluitingsdag zondag en maandag is.De service is correct en het is een goede prijs-kwaliteit verhouding

1 oktober 2018 beoordeeld

Vroeger prefekt op alle niveaus, maar nu wel degelijk gezakt zowel op
gebied van bediening als op het niveau van de keuken.
Ik zou zeggen je dringend herpakken voor het te laat is en jullie
verstand gebruiken!!!

Datum van bezoek: augustus 2018
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De beste restaurant van centrum van Asse.
Regelmaat in hun keuken en zeer kwalitative service.
Doe zo verder!

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit van eten zeker in orde maar de laatste keren toch altijd wel een probleem met onze bestelling. Vergeten door te geven aan de keuken, foutieve drank die zelfs na 2keer melden niet werd vervangen, lang moeten wachten op het eten... in de zomermaanden of drukke avonden meer personeel of realistisch zijn in het aannemen van het aantal reservaties om de service te blijven garanderen zou de problemen wel al kunnen oplossen.

Datum van bezoek: augustus 2018
5 augustus 2018 beoordeeld

Komen regelmatig eten in de Metinas. Altijd top en lekker.
Maar sinds de laatste keren toch teleurgesteld.
Drank komt veel te laat, voorlaatste keer drank gehad samen met ons eten.
Vandaag drank vergeten door te geven. Sangria was niet te drinken veel te straf.
Slaatjes vergeten bij de hoofdgerechten.
Geen ruzie maken waar de klanten bijzijn.
Ik denk dat er met het terras en binnen nood is aan meer personeel.
Hopelijk naar de toekomst terug beter, want is de leukste en beste zaak van de markt!

Reizigers die De Metinas bekeken, bekeken ook

Asse, Vlaams-Brabant
Saint-Jans-Molenbeek, Brussel

In De Metinas geweest? Deel je ervaringen!