“Super adresje in Asse!”

Den Bloeyenden Wijngaerdt
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 Restaurants in Asse
Keukens: Belgisch
16 augustus 2020 beoordeeld

Wij komen al jaren geregeld over de vloer in deze zaak.
En iedere keer zijn we zeer tevreden over het lekkere eten, de dagverse specialiteiten en de wisselende lekkere suggesties.
Het mooie en grote terras vooraan is ideaal voor een aperitiefje of 1 van de heerlijke gerechten.
De bediening loopt telkens vlot en amicaal!
Ook met de huidige corona-crisis wordt er correct omgegaan en verloopt alles volgens de regels op vlak van social distancing en het gebruik van de mondmaskers.
Zowel bij personeel als aanwezige bezoekers.
Een echte aanrader in Asse!

Datum van bezoek: juli 2020

14 augustus 2020 beoordeeld

Het eten was heel lekker. Ze zijn in orde met alle corona-maatregelen. De bediening is snel en zeer vriendelijk. Prijs-kwaliteit is super.

Datum van bezoek: augustus 2020
3 augustus 2020 beoordeeld

We hebben met 2 gegeten en kregen een rekening van 91€. Een gerechten, 2 flesjes water en een flesje entre deux mers (winkelprijs 5€). Geen dessert, geen koffie, geen voorgerecht. Niet normaal.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker eten goeieprijs kwalitei tvriendelijke bediening. Iedereen deed zijn best om coronamaatregelen na te leven.

Datum van bezoek: juli 2020
18 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten en super bediening door het hele team! Voor herhaling vatbaar!

1 opmerking: zowel vleesgerecht van mij, visgerecht Van mijn vrouw en desserten werden geserveerd in een vispotjes?

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Den Bloeyenden Wijngaerdt bekeken, bekeken ook

Kobbegem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Den Bloeyenden Wijngaerdt geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.