“Super”

Den Bloeyenden Wijngaerdt
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 Restaurants in Asse
Keukens: Belgisch
14 augustus 2020 beoordeeld

Het eten was heel lekker. Ze zijn in orde met alle corona-maatregelen. De bediening is snel en zeer vriendelijk. Prijs-kwaliteit is super.

Datum van bezoek: augustus 2020

3 augustus 2020 beoordeeld

We hebben met 2 gegeten en kregen een rekening van 91€. Een gerechten, 2 flesjes water en een flesje entre deux mers (winkelprijs 5€). Geen dessert, geen koffie, geen voorgerecht. Niet normaal.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker eten goeieprijs kwalitei tvriendelijke bediening. Iedereen deed zijn best om coronamaatregelen na te leven.

Datum van bezoek: juli 2020
18 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten en super bediening door het hele team! Voor herhaling vatbaar!

1 opmerking: zowel vleesgerecht van mij, visgerecht Van mijn vrouw en desserten werden geserveerd in een vispotjes?

Datum van bezoek: juni 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Gisteren met 20 personen komen eten, organisatie was super! Heel vriendelijk onthaal, super lekker gegeten, niets was teveel,echt in de watten gelegd!Idelae locatie voor groepen, koppels, zelfs alleen kan je er een aangenaam moment beleven!!Ook mooie kaartsteak was top! Tong super! slaatjes heel lekker,,,,lekkere wijn, cava,bier,,,,voor iedereen wat wils! Kortom, prijs-kwaliteit ook super!!Een aanrader!!!!

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Den Bloeyenden Wijngaerdt bekeken, bekeken ook

Kobbegem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Den Bloeyenden Wijngaerdt geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.