“Flesje water 8€ en gewone huiswijn 20 € voor een gewone brasserie”
Beoordeling van Den Bloeyenden Wijngaerdt

Den Bloeyenden Wijngaerdt
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 Restaurants in Asse
Keukens: Belgisch
3 augustus 2020 beoordeeld

We hebben met 2 gegeten en kregen een rekening van 91€. Een gerechten, 2 flesjes water en een flesje entre deux mers (winkelprijs 5€). Geen dessert, geen koffie, geen voorgerecht. Niet normaal.

Datum van bezoek: augustus 2020

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

lekker eten goeieprijs kwalitei tvriendelijke bediening. Iedereen deed zijn best om coronamaatregelen na te leven.

Datum van bezoek: juli 2020
18 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten en super bediening door het hele team! Voor herhaling vatbaar!

1 opmerking: zowel vleesgerecht van mij, visgerecht Van mijn vrouw en desserten werden geserveerd in een vispotjes?

Datum van bezoek: juni 2020
8 maart 2020 beoordeeld

Gisteren met 20 personen komen eten, organisatie was super! Heel vriendelijk onthaal, super lekker gegeten, niets was teveel,echt in de watten gelegd!Idelae locatie voor groepen, koppels, zelfs alleen kan je er een aangenaam moment beleven!!Ook mooie kaartsteak was top! Tong super! slaatjes heel lekker,,,,lekkere wijn, cava,bier,,,,voor iedereen wat wils! Kortom, prijs-kwaliteit ook super!!Een aanrader!!!!

Datum van bezoek: maart 2020
1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Varkenswangetjes, traag gegaard in Trippel, en daar heerlijk vers gesneden frietjes, en fris witloofslaatje en een slok bruine trippel bij ... meer was er niet nodig om me vandaag blij te maken.

Aanvankelijk onzeker bij het reserveren omdat ik de plek niet terug vond in mn Gault Millaud gids, maar de bediening was voortreffelijk, en het eten zalig. De rekening viel ook mee. Hier zien ze me nig terug.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Den Bloeyenden Wijngaerdt bekeken, bekeken ook

Kobbegem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Den Bloeyenden Wijngaerdt geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.