“Familiereunie op top niveau!!”
Beoordeling van Den Bloeyenden Wijngaerdt

Den Bloeyenden Wijngaerdt
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 Restaurants in Asse
Keukens: Belgisch
8 maart 2020 beoordeeld

Gisteren met 20 personen komen eten, organisatie was super! Heel vriendelijk onthaal, super lekker gegeten, niets was teveel,echt in de watten gelegd!Idelae locatie voor groepen, koppels, zelfs alleen kan je er een aangenaam moment beleven!!Ook mooie kaartsteak was top! Tong super! slaatjes heel lekker,,,,lekkere wijn, cava,bier,,,,voor iedereen wat wils! Kortom, prijs-kwaliteit ook super!!Een aanrader!!!!

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Varkenswangetjes, traag gegaard in Trippel, en daar heerlijk vers gesneden frietjes, en fris witloofslaatje en een slok bruine trippel bij ... meer was er niet nodig om me vandaag blij te maken.

Aanvankelijk onzeker bij het reserveren omdat ik de plek niet terug vond in mn Gault Millaud gids, maar de bediening was voortreffelijk, en het eten zalig. De rekening viel ook mee. Hier zien ze me nig terug.

Datum van bezoek: maart 2020
26 februari 2020 beoordeeld

Lekker en verzorgde gerechten in een aangenaam kader met vlotte en vriendelijke bediening! Ideaal voor een avondje uit, familiefeestjes enz.... Alles wat op voorhand afgesproken werd is vlot en correct verlopen. Een heel warm en gezellig kader.

Datum van bezoek: februari 2020
18 januari 2020 beoordeeld

We zijn al jaren vaste klant , nu met 13 personen superlekker à la carte getafeld in apart zaaltje, prijs/kwaliteit van de gerechten is top, ruime keuze. Vriendelijke, correcte en snelle bediening. Zeer geslaagde avond met familie waarvoor dank.

Datum van bezoek: januari 2020
5 januari 2020 beoordeeld

Bij deze wil ik de ganse ploeg van den bloeiende wijngaerdt een dikke pluim geven voor de service en het zeer lekker eten de bediening is er met de glimlach echt een aanrader Een dikke merci van de tafel met 9

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Den Bloeyenden Wijngaerdt bekeken, bekeken ook

Kobbegem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Den Bloeyenden Wijngaerdt geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.