“Den Bloeyenden Wijngaerdt op de markt in Asse is een echte aanrader”
Beoordeling van Den Bloeyenden Wijngaerdt

Den Bloeyenden Wijngaerdt
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 Restaurants in Asse
Keukens: Belgisch
18 januari 2020 beoordeeld

We zijn al jaren vaste klant , nu met 13 personen superlekker à la carte getafeld in apart zaaltje, prijs/kwaliteit van de gerechten is top, ruime keuze. Vriendelijke, correcte en snelle bediening. Zeer geslaagde avond met familie waarvoor dank.

Datum van bezoek: januari 2020

5 januari 2020 beoordeeld

Bij deze wil ik de ganse ploeg van den bloeiende wijngaerdt een dikke pluim geven voor de service en het zeer lekker eten de bediening is er met de glimlach echt een aanrader Een dikke merci van de tafel met 9

Datum van bezoek: januari 2020
11 december 2019 beoordeeld

Mooi ingericht restaurant. Rijkelijke borden. Prima bediening. Mooi gelegen op de markt van Asse. Ideaal om een verjaardag of zo te vieren.

Datum van bezoek: april 2019
22 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had er gereserveerd voor een snelle lunch, en dit is perfect gelukt. Heel vriendelijke mensen, heel lekker geluncht.
Prachtige zaak heel cosi ingericht.
Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: november 2019
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Steeds leuk hier te komen. Regelmatig nieuwe suggesties. Ditmaal de Pieterman genomen met puree van parmezaan , mooi gepresenteerd.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Den Bloeyenden Wijngaerdt bekeken, bekeken ook

Kobbegem, Vlaams-Brabant
Asse, Vlaams-Brabant

In Den Bloeyenden Wijngaerdt geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.