“prijs kwalitieit top”

Geclassificeerd als nr. 5 van 34 Restaurants in Asse
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
22 december 2017 beoordeeld

Een heerlijke keuken. Gezellig en een prima bediening. Wijnassortiment was prima voor bij wat we gegeten hebben.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel kwalitatieve producten, mooi afgewerkt! Goede bediening! Lage prijs voor deze menu! €10 voor aangepaste wijn (a volonté!). Zeker een aanrader!

7 oktober 2017 beoordeeld

Verse producten en gewoon goed eten in een druk restaurant. Wij waren met een groep van 20 en kregen plaats in een afzonderlijk veranda zaaltje wat ideaal was voor onze groep. We namen het september menu met optie champagne als apero. Daarbij een bordje met hapjes. Voorgerechtjes keuze tussen vitello tonato en zeewier of het stoofpotje van baars met Oostendse garnaal en zeewier. Het stoofpotje was best te smaken. Daarbij werd een witte wijn IGP Coteaux d'Ensérune geserveerd, chardonnay, grenache, vermentino. Een jonge tafelwijn die te drinken is en je niet hoeft te zeuren voor die prijs. Tussendoor een soepje van bloemkool met jammer genoeg te waterachtig en niet afgekruid. Leuk dat er wel een flesje Siciliaanse olijfolie op de tafel stond. De hoofdgerechten waren wel goed, Lamsnootjes "Bouquetiére"met gratin of Roggevleugel met fijne kruiden en broccoli. Hierbij geserveerd een Spaanse DO 2014 Marques Escriba Jumilla van Monastrell/Tempranillo druiven. Tonen van rood en zwart fruit en toch voelbare tannines. Ok,maar niet mijn ding. Daarna een ok dessertje, koffie en snoepjes. Al bij al zeker een mooi menu qua prijs kwaliteit en vriendelijke bediening. Dit restaurant is aangewezen voor een groepje of met vrienden aangezien de drukte die er heerst.

5 oktober 2017 beoordeeld

dit restaurant is prijs-kwaliteit een topper in de regio. Men kan er steeds kiezen uit 2 of 3 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. De kok werkt steeds met dagverse produkten. Wat interessant is dat men de maandelijkse menus maanden op voorhand kan raadplegen. Personeel steeds met de glimlach en correcte bediening. Wil men in het weekend het restaurant bezoeken, reserveer tijdig.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen eten is voor ons altijd een culinaire ervaring. Bediening ok en het eten Super. En de formule van het maandmenu is fantastisch.

Reizigers die De Plezanten Hof bekeken, bekeken ook

Asse, Vlaams-Brabant

In De Plezanten Hof geweest? Deel je ervaringen!