“gezellig etentje met vrienden”
Beoordeling van De Plezanten Hof

De Plezanten Hof
Geclassificeerd als nr. 5 van 36 Restaurants in Asse
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
2 augustus 2017 beoordeeld

lekker gegeten met vrienden. de formule van vaste maandmenu maakt de keuze gemakkelijk. Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten waren superlekker.
komen zeker nog eens terug

16 juli 2017 beoordeeld

De formule maandmenu, 4 gangen met of zonder wijn, met een keuze tussen twee voorgerechten en twee hoofdgerechten blijft een succes. Maar waar blijft die persoonlijke toets die de gerechten optillen tot een hoger niveau. Alles is heel lekker, maar elke verfijning, elke wouw-gevoel ontbreekt. Waarom een heerlijk gerecht, als tong meunière, overladen met tomaat, champignons, jus en een salade ! Je verliest de essentie en de smaak van de heerlijke zeetong ben je kwijt. Zeer attente service.

22 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tijdje minder tevreden geweest te zijn is chef Koen ontwaakt sinds het hoppescheuten menu . Gisteren erg lekker gegeten na een goede cava was er een perfect bereide kreeft gevolgd door een vers gedraaide sorbet . De tarbot was smaakvol met een fijne saus .
Zo hebben we het graag , ook de sfeer was beter met een volle zaal en de nogsteeds perfecte en vriendelijke bediening .

25 maart 2017 beoordeeld

Gisteren zijn wij voor de 4de keer naar De Plezanten Hof in Kobbegem geweest, en voor de 3de keer was dit - alweer - een voltreffer van formaat.
Soms wil je een culinaire ontdekking alleen voor jezelf houden. Helaas is Tripadvisor hiervoor niet het juiste medium. Dit was al ons vierde bezoek aan De Plezanten Hof en de chef blijft me verbazen. De smaken van elk gerecht zijn zo diep en in balans. Ditmaal ging al onze aandacht uit naar het voorgerecht : gebakken zalm met hoppescheuten en mousselinesaus van wit bier . Wat een finesse! Een topper van formaat!
De eerlijkheid gebiedt me echter ook te vermelden dat de derde keer dat wij daar gaan eten zijn, dit was vorig jaar, ons ietwat tegengevallen is... De kok kan misschien uitgerekend die dag een minder dagje hebben gehad, wie weet...
Maar wat een geluk dat we het nogmaals een kans hebben gegeven! Wij zijn en blijven onvoorwaardelijk fan!

1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na hier gedurende meerdere jaren regelmatig goed en lekker te hebben gegeten vind ik dat het sinds enkele maanden bergaf gaat in alle opzichten en er besnoeid wordt op elk vlak ! Het aperitief normaal " cava " is sinds een tijd een smakeloze namaak en niet fris genoeg ; sinds maanden zijn de aperitiefhapjes de zelfde ook de extra suggestie als voorgerecht is sinds maanden onveranderd : 6 halve scampi met curry saus . De qualiteit van de wijn is niet meer te vergelijken met vroeger het doet ons denken aan " miswijn " . Het is er ook minder warm en de plantjes staan er verwelkt of uitgedroogd bij . Alles lijkt uit de stoomoven rechtstreeks op het bord gelegd te zijn zonder afwerking of kruiding . We kennen chef Koen zo niet , heeft hij een burnout of is de motivatie verdwenen . Gelukkig blijft de motivatie van de symphieke dienster aanwezig hetgeen een hele opluchting is . We hopen dat er in de toekomst terug verfijning en verbetering komt . We blijven de zaak volgen .

Reizigers die De Plezanten Hof bekeken, bekeken ook

In De Plezanten Hof geweest? Deel je ervaringen!