“Heel mooie zaak, gezellig”
Beoordeling van La Dolce Vita Asse

La Dolce Vita Asse
Geclassificeerd als nr. 6 van 27 Restaurants in Asse
8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie zaak, gezellig ingericht, vriendelijk personeel. Het eten is zeer lekker zowel de pizza’s als de pasta. Prijs/ kwaliteit is zeer goed.

Datum van bezoek: december 2019

7 december 2019 beoordeeld

Aangename sfeer met een zeer lekker menu en een aantrekkelijke prijs.
Voor mij, één van de beste Italiaans restaurant in België.

Datum van bezoek: december 2019
20 november 2019 beoordeeld

Gezellig , gemoedelijk, gesmaakt ! Top bediening en verse fraaie keuken .... Osso bucco subliem ! Océane mocht zelfs haar eigen dessertje maken in de keuken met de chef-kok ....

Datum van bezoek: november 2019
vincent-st112, Responsable relations publiques van La Dolce Vita Asse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2019

Beste Bart.
Hartelijk bedankt !
Tot de volgende keer !

19 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en gezellig kader. Heel vriendelijke bediening. Wij hadden voor- en hoofdgerecht en beiden waren zeer lekker en verzorgt. Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: november 2019
vincent-st112, Responsable réception van La Dolce Vita Asse, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2019

Beste Evelien,
We zullen u weer met vreugde ontvangen !

18 november 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst in een mooi kader. Vriendelijke bediening met een professionele uitleg. Heel lekker vers eten ! Een aanrader !

Datum van bezoek: november 2019

Hartelijk bedankt Karel !

Reizigers die La Dolce Vita Asse bekeken, bekeken ook

In La Dolce Vita Asse geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.