“Afhalen van hamburgers met frietjes”
Beoordeling van Burgerhuis

Burgerhuis
Geclassificeerd als nr. 3 van 27 Restaurants in Asse
7 februari 2021 beoordeeld

Zeer verzorgd en lekker. Zeker de moeite waard, ook om af te halen. Goede service. Perfect qua timing.

Datum van bezoek: februari 2021

24 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke personeel, lekker eten, gezellige sfeer,...noem maar op!
Kom ik zeker nog eens terug

Datum van bezoek: augustus 2020
3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel was super vriendelijk, maar de burger viel tegen. Als ik americain wil eten dan ga ik wel ergens anders. Dus misschien even vragen naar de bakwijze, bleu vind ik persoonlijk niet smakelijk voor een hamburger.

Datum van bezoek: juli 2020
6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top burgers, iets specialer dan de normale standaard burgers. Vlees mooi saignant gebakken en heerlijke coleslaw ! Ook telkens mooi afgewerkte bordjes. Heerlijke cheesecake als dessert !

Datum van bezoek: november 2019
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vlotte en vriendelijke bediening in een gezellige atmosfeer.
Voorgerechtje waren sticky ribs, sticky indeed en lekker.
Hoofgerecht waq een tropical jungle. Zeer tevreden met de gluten vrije optie, niet zeker of deze in de vestiging in dendermonde ook beschikbaar is.
Smakelijke juicy burger! Niets op aan te merken.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Burgerhuis bekeken, bekeken ook

Saint-Jans-Molenbeek, Brussel

In Burgerhuis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.