“Had er meer van verwacht”
Beoordeling van Burgerhuis

Burgerhuis
Geclassificeerd als nr. 3 van 29 Restaurants in Asse
3 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel was super vriendelijk, maar de burger viel tegen. Als ik americain wil eten dan ga ik wel ergens anders. Dus misschien even vragen naar de bakwijze, bleu vind ik persoonlijk niet smakelijk voor een hamburger.

Datum van bezoek: juli 2020

6 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top burgers, iets specialer dan de normale standaard burgers. Vlees mooi saignant gebakken en heerlijke coleslaw ! Ook telkens mooi afgewerkte bordjes. Heerlijke cheesecake als dessert !

Datum van bezoek: november 2019
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vlotte en vriendelijke bediening in een gezellige atmosfeer.
Voorgerechtje waren sticky ribs, sticky indeed en lekker.
Hoofgerecht waq een tropical jungle. Zeer tevreden met de gluten vrije optie, niet zeker of deze in de vestiging in dendermonde ook beschikbaar is.
Smakelijke juicy burger! Niets op aan te merken.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere burgers in een gezellig ingericht pand. Prijs/kwaliteit in orde, vriendelijke bediening ook.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 januari 2019 beoordeeld

Ik kom al een paar jaar naar het Burgerhuis en heb intussen heel wat van de kaart geproefd. Zowel de vleesburgers als de vis- of vegetarische versies zijn heerlijk. Niet te veel poespas, gewoon écht lekkere burgers. Er is veel keuze aan originele drankjes - ook non-alcoholisch- en de uitbaters maken met veel plezier een speciaal verzoekje klaar.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Burgerhuis bekeken, bekeken ook

Saint-Jans-Molenbeek, Brussel

In Burgerhuis geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.