Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Michael v
Alkmaar, Nederland

Deceptie door ongedierte

2,0 van 5 bollen14 nov 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hadden na een lange rondreis echt uitgekeken naar een rustig heerlijk verblijf en boekten de 'Beige Duplex Superior Suite', een soort cottage met verdieping, voor meerdere nachten. We hadden autopech dus kwamen met taxi en werden bij aankomst vriendelijk ontvangen en goed geholpen door Santi, die daarna helaas drie dagen vrij was. Santi deed veel moeite en zijn hulp is zeer gewaardeerd. De kamer ziet er sfeervol uit, maar is wat onhandig ingedeeld en biedt weinig bewegingsruimte en te weinig ruimte voor onze bagage (toegegeven wij reizen met veel bagage en daarom boekten we ook een van de grootste kamers). Echter de hygiëne voldeed niet aan onze standaard. Het is een vochtige muffe ruimte met schimmelplekken in de badkamer (duidelijk onvoldoende ventilatie) en het was er ook stoffig, met name op de verdieping waar we bovendien tussen de kussens van de bank veel rotzooi, kruimels en dergelijke aantroffen. Naast de chaise longue vonden we veel muizenkeutels wat duidt op een probleem met ongedierte. Vanzelfsprekend maakten we melding. De concierge van dienst (Ivan?) keek er niet van op en maakte geen excuses. Hij bagitaliseerde het probleem en was arrogant. Hij zei dat ze een keer in de tien jaar last van een muis hadden, maar zoveel sporen en minstens drie volgevreten katten op het terrein doen ons toch iets anders vermoeden. Hij bood ons nog wel de keuze uit twee andere kamers, maar de alternatieven voldeden helaas niet aan onze eisen en wensen, dus zijn we voortijdig vertrokken. Bij het verplaatsen van de bagage sneuvelde helaas nog een fles wijn in een tas. De schoonmaker was gelukkig erg behulpzaam. Om het goed te maken werd een late check-out aangeboden en werd onze after dinner koffie van de rekening afgetrokken. Een aardig gebaar maar geen compensatie voor onze deceptie. We zullen niet terugkeren en het onze klanten (wij hebben een luxe reisbureau en bezoeken daarom veel hotels) ook niet aanbevelen.
Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ivan Arrive, Director General van El Racó de Madremanya Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 5 dec 2021
Lamentamos que su estancia no fuera de su agrado, pero queremos destacar que JAMAS en los más de 20 años de historia del hotel hemos tenido ningún problema de ningún tipo de plagas.
Tenemos contratado, como exige la legislación española, una empresa que se encarga del control de plagas del hotel y podemos demostrar con documentación oficial de esta empresa homologada que JAMAS hemos tenido ningún problema de plagas de ningún tipo. Lamentamos mucho que difamen nuestro establecimiento con este tipo de comentarios totalmente FALSOS.
Después de su salida la empresa especializada en plagas que tiene contratada el hotel analizó su habitación y todo el hotel y garantizaron que NUNCA hubo ningún ratón en su habitación y así consta en certificado oficial por escrito.
Imaginamos que la decepción de su estancia es el resultado que ustedes reservaron una Suite tipo dúplex y la querían de 1 sola planta y que no tuvieron una habitación de las características que querían. Ustedes hicieron reserva para 2 noches y tras pasar una noche, la primera mañana, nos solicitaron la posibilidad de cambiar de habitación ya que querían una habitación en planta baja y de 1 sola planta. El hotel para las fechas de su estancia estaba bastante lleno y les enseñamos las habitaciones que teníamos disponibles (no nos quedaba ninguna suite con las características que ustedes querían) y tras verlas nos dijeron que preferían habitación en planta baja y que en la habitación que tenían creían que había un ratón que no habían visto (SÓLO LO CREIAN) y que si nos importaba que dejasen la habitación ese mismo día. Les explicamos que era IMPOSIBLE que hubiera un ratón en su habitación y les explicamos el control que llevamos con la empresa especializada como exige la legislación española. Creemos que debido a problemas de idioma (holandés-inglés-español) no entendieron nuestras explicaciones y por eso han hecho este comentario FALSO ya que lo que les explicamos es que en los 20 años de historia del hotel JAMAS hemos tenido ningún problema de plagas de ningún tipo. Debido a todos los problemas en su estancia no responsabilidad del hotel (problemas con la avería de su coche que gustosamente estuvimos ayudándoles a gestionar con la compañía aseguradora, taxis, …, que querían otro tipo de habitación que no teníamos disponible, que creían había un ratón en su habitación pero que no habían visto!!!) les insistimos en realizar cambio de habitación pero ustedes no aceptaron y lo único que pidieron era dejar su habitación un poco más tarde de las 12:00 horas. Aceptamos su solicitud de salida más tarde gustosamente y ustedes disfrutaron de la habitación (la que no les gustaba) de forma gratuita hasta las 20:00 horas y pagando una única noche.
La limpieza del hotel es uno de los aspectos más importantes para nosotros (desinfección, protocolos de limpieza, …) y estamos muy comprometidos con ello para garantizar la salud de nuestros huéspedes y de nuestro equipo.
Respecto a sus comentarios de nuestros gatos: sí, nos encantan los animales y nuestros gatos Pepita, Pepito y Jony que son la delicia de la mayoría de nuestros huéspedes ya que son muy cariñosos. Y sí, pueden que estén algo gordos, pero es debido a lo bien cuidados y alimentados que los tenemos (no por ningún otro motivo oculto) y por todo el cariño y amor que les damos.
Lamentamos que en su vista no hayamos alcanzado el nivel de satisfacción que logramos con casi todos los huéspedes que nos visitan y como lo dejan reflejado en sus comentarios. Como siempre seguiremos trabajando duro por mejorar y ser un poco mejores en los servicios que ofrecemos, intentando ver en qué podemos mejorar para alanzar la excelencia para nuestros huéspedes.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Skyscanner.com
0.2 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Priceline
  • eDreams
  • Agoda.com
0.1 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
Views to the sea from the pool
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • eDreams
0.9 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • ZenHotels.com
    € 159
  • Hotels.com
7.4 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Priceline
5.1 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Priceline
0.0 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Zwembad
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
11.1 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
11.5 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
11.1 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Zwembad
The Margarita Bonita Suite at the Hotel Llegendes de Girona Catedral
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
10.9 km van El Racó de Madremanya Hotel
Gratis wifi
Roomservice
Meer hotels in Madremanya bekijken
Beoordelingen (985)
Beoordelingen filteren
985 resultaten
Waardering van reizigers
866
86
15
11
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
866
86
15
11
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 985 beoordelingen
Beoordeeld op 20 september 2016

Hou je van rust en ruimte maar wil je leuke steden en plekjes binnen handbereik hebben dan is dit een echte aanrader. Super mooi ingerichte kamers met oog voor detail. Vriendelijke eigenaren. Uitgebreid ontbijtbuffet en heerlijk diner met verse streekproducten. Dit alles in een piepklein dorpje alsof je in de middeleeuwen bent beland. Wij hebben enorm genoten.

Kamertip: 2 van de 11 kamers hebben geen balkon of terras. Hou daar rekening mee bij het boeken. Kamers zijn overigens allemaal prachtig.
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank Heijman
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 30 juni 2014

Het hotel is beeldig ingericht met veel aandacht voor details. In de tuin zijn heerlijke plekken om te relaxen. De suite die wij hadden voldeed aan alles wat je kunt wensen: heerlijk bed, goede airco.
Het diner 's avonds bestaat uit een keuzemenu met heerlijke vers bereide gerechten. Het enige (voor ons Hollanders) is dat dit pas geserveerd wordt tussen 09.00 - 09.30 uur. Dat is een beetje laat. Eventueel kun je voor 's middags een picknickmand bestellen.
De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij.
Kortom het was geweldig

Kamertip: De beschrijvingen van de kamers staan duidelijk op de website.
Datum van verblijf: juni 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Nelleke2020
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
elracode, Director General van El Racó de Madremanya Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2014
Google-vertaling

Dear Sir / Madam,

first of all we want to thank you for your kindness.

It has been a pleasure to have you in El Racó de Madremanya and we are happy that your stay was confortable.

We are looking forward to welcoming you at El Racó de Madremanya in the future.

Kind Regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 september 2013

De ingang van het hotel was 's avonds erg lastig te vinden: deze ging schuil onder laaghangende takken. We kregen een prachtige kamer, maar zonder balkon of terras. We hebben direct gevraagd om een andere kamer, wat na 4 dagen mogelijk was, met bijbetaling: we gingen naar een suite. Even daarna ontdekten we vlakbij onze 1e kamer een balkon/terras waar we gebruik van konden maken; hier waren we niet op gewezen. De volgende kamer (suite) was echter prachtig en we hebben hiervan genoten, al waren de bedden in deze kamer veel harder dan die in de 1e kamer. Bij aankomst in het hotel is ons verteld dat in het dorpje geen winkel of restaurant te vinden is, maar even verderop is een uitstekend restaurant in het enige andere hotel. We hebben in El Raco alleen ontbeten: de eetzaal nodigde niet uit tot dineren. De service buiten het ontbijt en de kamers was minimaal; rust in overvloed.

Kamertip: De kamers zijn alle verschillend; als je prijs telt op een terras of een balkon moet je hier van tevoren specifiek om vragen. Buiten op het terras is nauwelijks service, een cocktail is alleen verkrijgbaar als de barman (nooit gezien) aanwezig is. Neem eigen fles mee!
Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Valentine v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 21 september 2013

Wij hadden ons erg verheugd op een 10 daags verblijf in dit Hotel. De reviews waren lovend over de eigenaren, de heren Josep en Ivan.

Wat viel dat allemaal tegen !

De eigenaren hebben zich nooit aan ons voorgesteld. Wij moesten het maar raden.
Mr. Josep hebben in al die dagen tweemaal een paar seconden gezien, terwijl Mr. Ivon dagelijkse schichtig over het terrein liep om de boel in de gaten te houden.
Met de Spaanstalige gasten had hij gesprekken. Met andere gasten gewoon weg niet. Ons vermeed hij ons. Geen idee waarom. Ivon vertelde niets, vroeg niets. Wij hebben geen spoortje van enige gastvrijheid gemerkt.
In de 10 dagen van ons verblijf hebben wij hem totaal 4 alledaagse verzoeken gesteld ( het veranderen van de veel te kleine lakens op het bed, verschonen van handdoeken. etc. niet bijzonders) Ivon voldeed uiteindelijk wel aan ons verzoek, maar het ging gepaard met een geïrriteerd gezicht en een paar diepe zuchten. Hoezo gastvrij?
Ivon is snel aangebrand als er iets niet volgens zijn boekje gaat. Hij moet de controle houden. Ivon hield alles (te) goed in de gaten. Daardoor zag de tuin er wel prachtig uit. Dat moet gezegd worden. Maar wij voelden ons niet thuis, het voelde alsof het een gunst van de eigenaren was dat je er mocht logeren. Alle deuren ( ook naar ontbijtruimte, gemeenschappelijke ruimten) en toegangshekken zijn afgegrendeld. Die moet je of met een sleutel of met een code openen. Je voelt je opgesloten en in de gaten gehouden. Dit Hotel zouden wij dus nooit aanraden.

Kamertip: Alle kamers zijn smaakvol ingericht, behalve de Ivory suite (# 12) die is veelal voorzien van IKEA spullen.
Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
3  Bedank Goatsriver
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
elracode, Director General van El Racó de Madremanya Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2013
Google-vertaling

Thank you very much for your comment. In your review you talk all the time about me (Ivan) not about the hotel so we understand that you think that the hotel is perfect and you have enjoyed your huge and beautiful suite, the nice gardens, the jazz concert saturday night and the swimmingpools (as you said in your review). Thank you and we are happy for it.
Regarding access to the hotel, effectively all the access to the hotel are closed to ensure that only the guest access to the hotel to enjoy it
Unfortunately, I do not speak Dutch, I only speak Spanish and English , I am sorry that my conversations are more fluent in Spanish than in English. I had some coinversations with you and your wife abut our cats, about the hotel history and the best places to visit and the restaurants on the area. Do you remember? Every morning I am on reception from 09:00 to 02:00 pm to help and talk with guest that want.
Fortunately we have many guest from other countries Netherlands, Germany, UK, USA, France, ..., who visit us every year because they feel in our hotel astheir home. Sorry if you have not feel as your home but we hope you visit us again to enjoy El Raco de Madremanya and re-discover it.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 27 augustus 2023

Datum van verblijf: september 2022
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken