Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 13 oktober 2013

Zeer smaakvolle accommodatie in een schitterend landelijke omgeving. Wij voelden ons meteen thuis in deze gastvrije B&B. Je kon vrij beschikken over de gemeenschappelijke keuken en living om u te bedienen van een tasje koffie of lekker wijntje. Zeer goede uitvalsbasis naar kust en andere middeleeuwse dorpjes. Waren verrast van mooie omgeving en vooral ook rustig, einde september.
Het plaatje klopte volledig. wij kunnen het zeker aanbevelen.

Kamertip: Onze kamer met directe toegang tot tuin met privé terrasje en weids uitzicht over de velden is een aanrader. Wij hadden toen wel het voordeel dat wij er vaak alleen zaten . toevallig geen lawaaierige buren.
Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 12 augustus 2013

Fantastische locatie om een paar dagen te verblijven en deze prachtige omgeving te verkennen. Zeer smaakvol ingerichte hotelkamers. Zowel gastheer als gastvrouw zijn zeer vriendelijk en staan dagdagelijks voor je klaar om het je naar je zin te maken. Zwembad is wat klein maar prima voor verkoeling en de zee ligt op een kleine 20 minutes rijden. Ook voor kinderen zeer geschikte locatie. Ontbijt elke ochtend prima verzorgd.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 22 juli 2013

Heerlijk kleinschalig en stijlvol complex met smaakvolle appartementen in een verstild dorpje waar de bakker elke ochtend langskomt op het dorpsplein. Perfecte uitvalsbasis voor trips naar Girona, Figueres (Dali), Olot en natuurlijk het strand. Ook voor kinderen zeer geschikt met zwembad (je), tafeltennis en de vriendelijke en goed opgevoede huishond Waldo, die je begeleidt tijdens het joggen.

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 18 april 2013

Stijlvol en eventjes thuis in je eigen Middeleeuwse stadje. Gevoel van even echt daar wonen en volop dorpjes, kastelen, musea, stranden en steden in een straal van max 50 km te bezichtigen. Wij vonden fietsen erg leuk. Kleintje van 1,5 achterop en trappen maar. Prachtig weer om de hele dag lekker buiten te zijn en dat begin/medio april. Pedro weet alles over zijn gebied en is enthousiast betrokken. Isabel geweldige gastvrouw en ontbijt was super. Vooral de ligging is uniek, je wil daar niet meer weg. Wij overwegen dan ook om zeker terug te gaan.

Kamertip: Ellenora appartement voor 4 personen is top. 2 slaapkamers met 2 badkamers en een eigen terras/tuin voor je openslaande deuren. Vrij zicht op de valleien.
Datum van verblijf: april 2013
Beoordeeld op 17 september 2012

Madremanya is een middeleeuws plaatsje waar het heelrijk rustig is en qua ligging dicht in de buurt van de kust, Girona en andere leuke plaatsen. Can Bassa is mooi verbouwd en zeer geschikt voor families met kinderen (zwemmen, fietsen huren, tafeltennissen..). De gastheer, en -vrouw Pedro en Isabel zijn heel gastvrij, spreken goed Engels en gaven ons veel tips wat er in de omgeving is en de leuke restaurants. We hebben genoten en komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2012