Carla L

Een ontzettend fijn kind vriendelijk hotel.

5,0 van 5 bollen24 mrt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wat een fijn hotel. Wij hadden een appartement. Heel schoon, niet heel groot maar alles aanwezig en knus. Prachtig uitzicht op de pistes. Iedere dag werden de bedden opgemaakt. Ruime ski lockers, zo de piste op. Broodjes service en een heerlijk zwembad. Badjassen en sloffen op de kamer en voor de kibderen een pakketje zelfs met een knuffeltje. Wij komen zeker terug.
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
    1.1 km van Hotel Saint Charles**** Val Cenis
      9.1 km van Hotel Saint Charles**** Val Cenis
      Meer hotels in Lanslebourg Mont Cenis bekijken
      Beoordeeld op 17 juni 2019

Heel mooi nieuw hotel op de piste, een echte aanrader. Kamers en badkamers zijn ruim en heel mooi ingericht. Aangenaam zonnig terras voor een leuke apres ski.
      Lekker ontbijt en avond eten maar aan de service moet er nog gewerkt worden, slechte communicatie tussen zaal en keuken met wachttijden tot gevolg.

Datum van verblijf: maart 2019
      SaintCharlesHotel, Adjointe de direction van Hotel Saint Charles**** Val Cenis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Dear Guest,

It is a pleasure to read that you enjoyed the location and the facilities of the rooms.
      We have taken in considerations your remarks regarding the service. Your feedback regarding this point has been shared to our Restaurant Manager.

We hope that you will renew your confidence and your next stay will meet to benefit your expectations and wishes.

Best regards,
      La Direction

Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

Ik had een hoge verwachting nadat ik de goede recensies en mooie promotie filmpjes van dit hotel had gezien.

Ik ben hier een week verbleven met de kerst.

Hoe verder de week hoe meer zaken er mij teleurstelde.

1. Hama sauna waar je extra voor betaald die niet werkt.

2. Geen warm water op de drukke douch momenten. (Savonds en sochtends).

3. Handdoeken die muf zijn.

4. Onderdelen van het ontbijt niet beschikbaar. Koffiemachine kapot.

5. Restaurant alleen beschikbaar als je dit weken van te voren had gereserveerd.

6. Veel gasten met honden in combinatie met hoogpolig tapijt.

Uiteraard boven genoemde punten aangekaart tijdens mijn verblijf. Deze werden moeilijk of niet opgepakt door het personeel.

Ik kreeg sterk het gevoel dat niemand echt ervaring had of kennis waarmee bezig te zijn.

Ik ben teleurgesteld over mijn bezoek aan dit 4 sterren hotel.

Datum van verblijf: december 2018

Dear Guest,

First of all, let me thank you for taking the time to review your stay at the Hotel Saint Charles. We are taking all your comments seriously as they are critical to us. Moreover, they help us identify our mistakes, and consequently improve our level of services.

I really wish to point out my sincerest apologies about the problems you had during your stay.

I hope we will have the opportunity to welcome you back, and exceed your expectations on your next stay.

Yours sincerely.

Beoordeeld op 29 december 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, uitgekeken naar een speciale kerst in dit hotel mede door de mooie foto’s en filmpresentatie op de website maar was helaas teleurstellend:

Vooral het onervaren personeel en het ontbreken van echte gastgerichtheid en goede service is niet wat je van een 4 sterren hotel verwacht (twee uitzonderingen daargelaten, te weten Jilly en de twee jongeheren van de receptie).
      Daarnaast nog een aantal zaken die teleurstellend waren;

-Stinkende handdoeken,

-Stoombad werkte niet (en je betaald er ook nog extra geld voor),

-Temp zwembad was een dag kapot,

-Een ochtend geen koffie en geen scrambled eggs en bacon, na meerdere keren vragen en een uur gewacht te hebben zijn we maar ergens anders gaan ontbijten.
      De dame op dienst had geen idee van de koffie machines en kreeg dit niet aan de praat (deed ook niet haar best). In een 4 sterren hotel verwacht ik toch echt een back up oplossing met thermoskannen op zo’n moment!

-Kerstdiner hebben we niet kunnen doen, omdat we de hele avond hebben moeten wachten op een oplossing om te kunnen douchen, gezien we geen warm water hadden. Totaal geen terugkoppeling of communicatie, moest steeds zelf weer vragen om een update.
      De dame van de receptie begreep onze teleurstelling en zou gaan overleggen met de baas hoe ons negatieve gevoel weg te nemen maar nooit enige terugkoppeling gekregen! Niet eens een excuses.

-De combinatie van vele honden en het hoogpolige tapijt zorgde waarschijnlijk voor een muffe en onaangename geur en kriebels.

-in eerste instantie kregen we een kamer pal tegenover restaurant op de 1e etage. De alternatieve kamer die we kregen aangeboden was prima echter moesten we waarschijnlijk de laatste nacht verplaatsen, dit zouden we nog terughoren. Nooit iets over teruggekoppeld gekregen, wat resulteerde in een halsoverkop verhuizing van spullen op ons laatste dagje skiën. Bij terugkomst konden we ook nog eens niet op de andere kamer. In twijfel gestaan om dan maar eerder naar huis te gaan rijden en t laatste nachtje te laten voor wat t was. Zo’n negatieve nasmaak hadden we.

-2e kerstdag wilden we in t hotel eten, we hadden geen reservering maar het restaurant was om 21.30 halfleeg. T was absoluut niet mogelijk om te dineren. Toen vroegen we of we dan misschien wat konden eten in de bar, dit was ook allemaal moeilijk en er werd niet met ons mee gedacht naar een oplossing. Uiteindelijk hebben we pizza afgehaald.

Mijn advies voor andere gasten die een 4 sterren ervaring willen, kies een ander hotel.

Datum van verblijf: december 2018

Yours sincerely.

La Direction

Beoordeeld op 9 september 2016

St. Charles is een heel mooi nieuw hotel aan de voet van de piste van het skigebied Val Cenis. Wij hadden een appartement voor 6 personen (wat naderhand voor 4 volwassenen en 2 kinderen bleek, foutje van Bizztravel, maar het hotel loste het fantastisch op door een extra tweepersoonskamer bij te boeken. Het stapelbed was officieel niet voor volwassenen bedoeld). Het appartement was mooi, met een balkon wat uitkeek op de piste. Bed sliep heerlijk. 's ochtends wandel je in 5 minuten naar de bakker in het stadje. Boodschappen hadden we gedeeltelijk meegenomen (we zijn immers nederlanders) en gedeeltelijk ter plekke gehaald. Keukengerei was goed aanwezig. Piste liften zitten naast het hotel, net als de skischool, skiverhuur, etc.etc.
      Het zwembed en wellness in de kelder zijn ook heerlijk om bij te komen na een intensief dagje skieen. Dit is qua ligging echt een perfect hotel. De auto hadden we aan de weg gezet, dat was gratis, maar dat zorgde wel voor wat gedoe met wegrijden want we waren na een weekje aardig ingesneeuwd. Topweek gehad. Als we nog eens naar Val Cenis gaan, dan verblijven we zeker weer in dit hotel.

Datum van verblijf: februari 2016
      SaintCharlesHotel, Adjointe de direction van Hotel Saint Charles**** Val Cenis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2019

Dear Jaldaldee,

Thank you very much for wanted to discover the Saint Charles Hotel & Spa.

We are delighted to read that you enjoyed the wonderful the location and the facilities of the hotel.

We hope to welcome you back very soon.

Best regards,

Beoordeeld op 7 februari 2016

Een appartement bij Residence Saint Charles in Lanslebourg Val Cenis is zeer aanbevelingswaardig. Zo kom je ze in de Franse Alpen niet vaak tegen. Het in december 2015 geopende hotel annex appartementencomplex biedt heel veel waar voor je geld. Er is een heerlijk binnen zwembad met Jacuzzi. De ligging is direct aan de piste. De service is super. Het appartement omvat een woonkamer(tje) met goed uitgerust keukenblok, eettafel, tv en slaapbank, een prachtige ruime tweepersoons slaapkamer met een tweede tv en een kleine slaapkamer met stapelbed. De matrassen zijn zeer goed. Voor zes personen vind ik het te klein, vijf personen zou net gaan. Vier personen is ideaal. Mooie ruime balkons. Tenslotte is er ook nog Wifi op de kamer. Wat wil je nog meer?

Datum van verblijf: februari 2016
      Bertrand C, Directeur général van Hotel Saint Charles**** Val Cenis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2016

Geachte Meneer,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in het Hotel Saint Charles. Ik ben verheugd te vernemen dat u hebt genoten van uw vakantie en dat u tevreden bent met onze faciliteiten en de ligging van ons hotel. Onze Suites zijn inderdaad iets te klein voor met z’n 6en. Ze zijn daarom ook bedoeld voor 4 volwassenen en 2 kinderen, maar als u optimaal wilt genieten van de ruimte van de kamer is een Suite het beste voor 2 volwassenen en 2 kinderen.
      Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groeten