“Zoals het moet !”
Beoordeling van TUI fly Belgium (formerly Jetairfly)

16 januari 2018 beoordeeld

Tijdens de 3,5 uur durende vlucht een goede service gehad: het personeel is vriendelijk, het opstijgen en landen was van uitstekende kwaliteit en ook de plaats om te zitten is net wat meer dan bij andere maatschappijen zodat je een meer comfortabel gevoel hebt. Leuk ook dat je op schermen kan mee volgen waar het vliegtuig zich bevindt, wat de hoogte is, de buitentemperatuur,.....

• Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)

15 januari 2018 beoordeeld

zoals gewoonlijk een zeer goede vlucht alles was prima in orde ook de bediening en vriendelijkheid van personeel

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
15 januari 2018 beoordeeld

Uitstekende service aan boord,van genoten , excellente vlucht ,niets op aan te merken ,top personeel niets was te veel gevraagd , zéér relaxt en alles goed geregeld !!!

• Eten en drinken
15 januari 2018 beoordeeld

Ik reis zéér graag via Antwerpen,geen lange wacht rijen ,altijd zo goed georganiseerd,hier kom je voor je vertrek helemaal tot rust,nog een goede koffie en iets klein voor je ,je vlucht neemt en daarna relaxt wachten in de vertrekhal .Ikvraag en hou steeds rekening welke vluchten van hieruit vertrekken ,zo zijn we 2 jaar geleden naar Rome vertrokken voor mij is dit de max,je kan ook een prachtige foto trekken als het mogelijk is voor het vliegtuig ,altijd een mooie herinnering !!!

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de feestdagen gingen we een weekje nr Fuerteventura . Het was een vlucht met een tussenstop op Funchal . Omdat ik online de incheck had gedaan kon ook het kleine valiesje gratis mee in het ruim. Zeer vriendelijk cabinepersoneel en een zeer zachte vlucht. Altijd dezelfde opmerking is dat hetgeen je betaald voor het eten het te duur is voor wat je krijgt.